RTV Teorija i praksa
strani zabavni repertoar 34,8 % (svih žanrova) narodna muzika 34,2 % (novokomponovana i izvoma) domaća zabavna muzika 14,1 % ozbiljna i džez rauzika 13,00 % kursevi jezika i dečija muzika 3,9 % 100,00 Ovaj odnos je postignut u naporima usmeravanja viših repertoarskih vrednosti i potražnje tržišta. U toj borbi publika je odlučila da u ukupnoj masi napravljenih i prodatih ploča konsumira narodnu muziku sa 56,1 %. Zašto je to tako ne može se lako odgovoriti. Medjutim, jedan od odgovora ležao bi u velikom broju nepismenih kojima je ova muzička oblast najbliža kao jedini vid pasivne zabave. 2 Zanimljivo je pogledati koje su najtraženije ploče narodne rauzike postigle visoke tiraže i učestvovale u formiranju ovog procenta od 56,1% celokupnog prometa Produkcije gramofonskih ploča RTB. Proizvodjač nudi, a publika bira i stvara tiraže. Dobijeni rezultat ide u korist uvek nagrađenog proizvodjača i nikad nekonsultovane publike. LP ploče, 30 сш Narodnna muzika broj godina izvodjač i ukupna red.br. ploče izdavanja naslov ploče prodaja Olivera Katarina 1. 1333 1974. TV ŠOU - Alaj mi je večeras 38.000 po volji 2. 1224 1972. Zvonko Bogdan 29.000 Ej, salaši, na severu Bačke 3 127g 1973 Zvonko Bogdan 27.000 i orkestar Šandora Lakatoša
2 Po jednoj popodnevnoj vesti Drugog programa Radio-Beograda u Beogradu ima oko 140.000 nepismenih lica do 40-45 god. Ako se starosna granica pomeri na 60 god. ovaj broj se udvostručava.
156