RTV Teorija i praksa

је katastrofalna situacija u filmu, gde vi treba da date nekom klincu koji se dokazao samo sa nekom zgodnom filmskom emisijom, dakle on treba đa ima producenta koji če verovati u njega i verovati da njegovih dve do tri milijarde koliko sada.već jedan film staje, neće biti bačene. Znači, momci su imali talenta, ali mislim da im je nedostajao koeficijent sreće i poslovnosti. Malo je sramno reći, ali ja mislim da je bolje za njih na početku da im se malo zažare obrazi, da im se stegnu zubi da bi videli kako je surovo i teško počinjati, odnosno boriti se za šansu i opstanak u tom našem zoološkom vrtu. Još uvek ne znači da je to kraj iluzija. Njihov problem se nalazi upravo u tome da ga oni izdrže ili da dođe njihovih pet minuta kada če oni napraviti kordon za ove koji dolaze, јег to je jedan od zakona života, pogotovu pod ovim podnebljem. A.Š.; Koliko je vama lično rad u pozorištu i kasnije na televiziji koristio za rad na filmu? A.Đ.: Vi znate da je problem kadriranja vrlo važan, neke : zakonitosti u tom poslu se moraju savladati u oba medija. Za razliku od Ijudi sa filma koji dobijaju scenario svake tri godine, ja sam radio neprekidno. Kadai bi neko uzeo da izračuna moj period od 1965. do 1975. gospode bože, koliko sam ja stvari izrežirao i kolika je to bila godišnja produkcija! Ja sam za godinu dana radio po četiri, pet TV drama, jednu seriju, nekoliko muzičkih emisija, prenosa pozorišnih predstava koje sam veoma voleo da radim. Radeči tako ja sam uspeo sebe da oprobam, a režirao sam I film za filmom, jer znate da je tako moralo da se radi samim tim što nisu postojale male s kamere INJ nego smo kombinovali filmske inserte sa magnetoskopskim. Približio sam se onome što se zove igrani film, tako da sam bio spreman i mogao sam da startujem. Na početku sam napravio nekoliko drama filmski, to je bio Čep koji ne propušta vodu, pa Obično veče sa Mišom Janketičem, sa odličnim kamermanima sa i Đokom Nikoličem, Miletom Markovićem, sa Pegom Popovićem, tako da sam bio spreman kada smo počeli da radimo jprvu veliku seriju sa trinaest, četrnaest epizoda „Otpisanih” negde sedamdeset i treče, sedamdeset i četvrte, bio sam kvalifikovan za rad.

210