RTV Teorija i praksa
PROGRAM „BEOGRAD 202” RADIO-BEOGRADA Ponedeljak, bi/o koji, 21.00 - 01.00
Dejan Đurović, disk-džokej živo vođena emisi/a siušaoci izveštači muzičke zavesa. preiazi, džingiovi radio-spotovi
Dragstor OM BG 202 Pretpostavke emisije Dragsfnr o?biline mu?ike Beograda 202: „Plemenitom lukavošču autor emisije i disk-džokej stvorio je koncept po principu želja slušalaca umetničke muzike, na osnovu kojih se sistemom odabira stvara beskrajna radio top-lista najslušanijih dela, ali i onih „uvek rado slušanih”.
Hit emisije Dragstora OM BG 202 se emituje 3-4 puta tokom ovog programa Mu/ička matrica sastavljena je od muzičkih dela kračeg trajanja, a celovita dela se emituju posle 24.00 Terminologija koju koristi disk-džokej i prelom emisije pozajmljeni su iz klasičnih emisija „zabavljačkog” ili „rokerskog” tipa. Radio-spot medijski izum i stvar „dosetke” prevashodno se koristi u reklamne svrhe Reklamiraju se koncerti Dragstora, zatim lugokoncerta, Beogradske filharmonije, pa Centra Sava, operske predstave i sl. Parole i slogani takođe karakterišu izraz ove emisije. Zajedno sa PGP RTB Dragstor je izdao 6 LP ploča na kojima dominiraju snimci horova i tzv. živi zvuk Održano je 13 koncerata i za svaki se tražila „karta više”, sve koncerte je vodio autor emisije, disk-džokej D.Đurović. ]oš jedna pretpostavka emisije: Dragstor OM je „osnovna škola” čiji su polaznici osamnaestogodišnjaci i / Beograda (i okolineMcoji su prerasli rok muziku i, verovatno, spremni da prihvate drugi, ozbiljniji muzički žanr Kada shvate da se i umetnička muzika može slušati u emisiji čiji je „sleng” njima blizak, oni se vezuju i za Dragstor i za žanr muzike. Kada „završe” O. Š. Dragstora spremni su, kao publika, da siušaju druge, ozbiljnije radio-emisije Radio-Beograda, a dragstor i dalje ostaje O Š za „nove klince” Praksa i 270 emisija potvrdili su ove pretpostavke, iako je Dragstoru zbog termina emitovan-ja, televizija ozbiljna konkurencija
33