RTV Teorija i praksa

39 godma izdaje posebnu publikaciju Radio za školu, koja sadrži najave emisija, kritike i savete za nastavnike. Neke emisije su propracene takmičenjima i kvizovima, da bi se podstaklo reagovanje slušalaca. Vrlo često uz odgovore oni nam pišu o svojim utiscima, iznose svoja mišljenja, primedbe i kritike emisija. Ovakva pisma predstavljaju dragoceno iskustvo. Da bi . ga proširili, novinari često posečuju škole, upoznaju se i razgovaraju sa nastavnicima, decom i pedagozima. Zadovoljni smo što možemo da kažemo da su Institut za proučavanja školskog plana i programa i pedagozi visoko ocenili naš rad. Poslednjih godina emisije za decu školskog i predškolskog uzrasta Poljskog radija tri puta su osvojile Japansku nagradu. Muzičke emisije za malu decu, emisije iz matematike za učenike prvog razreda i serija radio-drama o prijateljstvu među narodima, dobile su ovu nagradu. Bajke i radio-drame za decu osvojile su takođe veliki broj nagrada na takmičenjima OIRT, Predsednika Poljskog ministarskog saveta i Predsednika Komiteta Poljske radio-televizije itd. Sve ovo je dokaz da publika visoko ceni naš rad i predstavlja podstrek za dalji razvoj. 11. EMISIJE ZA NASTAVNIKE I PEDAGOGE Emisije koje priprema Redakcija permanentnog obrazovanja mogu, takoče, da budu od velike koristi školama. Serije Briga za budućnost i Savremena škola obuhvataju glavne inicijative u oblasti obrazovanja, kao što su revizija plana i programa, reforma gimnazija, modernizacija srednjih tehničkih škola itd. Serije uključuju diskusije o ovim temama, radi čega pozivamo nastavnike da učestvuju u našim emisijama. U njima se govori i o važnim konferencijama nastavnika, kao i o sastancima Komisije za obrazovanje Sejma. Pažnja se posvečuje pozitivnim iskustvima škola i drugih obrazovnih institucija kao i akcijama koje organizuju

39