RTV Teorija i praksa
nagradama i pohvalama - pojvrdile, i još više i übedljivije, učvrstile temelje i rast tog jedinstvenog radijskog roda. Istovremeno, sve takmičarske emisije o kojima je ovde bilo reči, posvedočile su razvoj koji je đosledno, stvaralački pomno i osmišljeno gođinama podstican da bi se napokon došlo do uzora čije domete, naročito naše, beogradske dokumentarne radiofonije, prepoznaju i priznaju na mnogim meridijanima. Rezultatima i sadržajnim vrednostima FEDOR sve otresitije umnožava i übrzava želje da se u bliskoj budućnosti, mogućnostima kojima raspolaže, svrsta i u znamenite beogradske međunarodne festivale kulture i umetnosti. Tek u tim okolnostima dokumentarna radiofonija - FEDOR je njen i reprezentativni glasnik i uzdanica - još neposrednije i nezaobilaznije pročula bi se kao radiofonski otisak života. Kao verodostojno radijsko svedočenje o vremenima i o Ijudima. Na kraju ovogodišnjeg FEDOR, preslušavši 18 emisija koje su odabrali selektori (Branka Otašević radio-reportaža, Srebrenka Ilić - dokumentarna radiofonska dela i Ana Kotevska - muzički fičer) žiri FEDOR ’9l u sastavu: Miroslav Radonjić, predsednik, Milan Vlajčić i Vladimir Arsić, jednoglasno je doneo odluke o nagradama i o poveljama. Nagrada FEDOR u kategoriji radio-reportaže pripala je delu Samo komunisti imaju televizor u boji autora Svetlane Vuković i snimatelja Tomislava Damnjanovića U kategoriji dokumentarnih radiofonskih dela nagrada je dodeljena emisiji Jazztime Borislava Kontića i snimatelja Sulejmana Juga koji je ujedno dobio i Nagradu TAKTONS za najbolju tonsku sliku. Nagradu u kategoriji muzički fičer osvojilo je delo H.P.V. opus 91 autora Arsenija Jovanovića. Osim nagrada dodeljene su i povelje FEDOR: u kategoriji radio-reportaže delu Slike zločina se vraćaju s neba autora Vladana Tomića i snimatelja Vladimira Horvatića, i emisiji Odjeci iz jama autora Bojana Lazovića i Nade Zamfirović, snimatelj Aleksandar Stojković.
29