Školski list
— 93 —
11. Практнчан теоретнчан испит из црквеног појања и правила, пенања и свирке. 12. У учитељској школи практичан испит из гимнастике и учења исте у основној школи. 13. У учитељичкој школи практичан ручни рад. За обим испита меродаван је наставни план. Кандидат ваља да на испиту да доказа и то из педагодије о своме знању важнијих психолошких правила и о примени истих; да зна поједине делове и правила из дидактике и методике; устројства основне нар. школе, помоћна срества наставе и употребу истих. Из осталик предмета најглавније основе дотичних наука и свезу, која између ових постоји; имају се ситнице избегавати а велика пажња на учитељски позив обраћати. §. 18. Усмени исиити за оспособљење су јавни. ПитаЊе стапља председник и то из листе на којој су прибележена питања, која обухваћају цео круг предмета; но председник има право и друга питања ставити. Задата питања проФесор пспитује. У записник, који се води приликом усмених испита, бележник уводи питања и одговоре. §. 19. Предмет за пракгичан рад на два дана пре предавања ставља председник комисије кандидату до знања. — Кандидат је дужан нацрт предавања ппсмено израдити и предати председнику пре почетка предавања. Кандпдат из прописаних градива обучава једно оделење ученика вежбаонице пред комисијом и наставничким особљем вежбаонице тако, да ово обучавање не траје мање од 10 минута а више од 15 м. ГГри оцени овога предавања ваља пазити, да ли кандидат зна своје теоретско знање практично применити, разумно и с љубављу понашати се према ученицпма, иојмове према развитку ученика предузети, живим својим обучавањем на пажњу ученика обратити и у пажњи га држати. Ако околности захтевају пракгичан рад може се одржати и пре усменог испита. §. 20. По свршетку свију испита испитна комисија држи конФеренцију, у којој са већином гласова за све поједине кандидате на основу вођеног записника решава: а) оцену из свију предмета.