Srpski sion

СРПСКЕ ПРАВОСЛАВНЕ МИТРОПОЈ1ИЈЕ КАРЛОВАЧКЕ. СА ВЛАГОСЛОТЈОМ СВЕТОГ СИНОДА • уредник: Сава ПетровиБ.

вдасник: Н>. Св. Српски Патријарх Георгије.

У Новож Саду 19. септембра 1893.

СВЕТО ПИСМО КАО НАЈСТАРИЈИ ПИСШЕНИ СПОШЕНИК У СВЕТСКОЈ ЛИТЕРШРИ.

Нанисао Тимотије Димитријеви!., свештеник у Суботици. (Наставак).

рећа књига, која се назива у ЕХХрице тумача Агшта^ (т. ј. ВфКоу), у равина назива се, као што смо већ наиред рекли: „закон свештеника" . или: „закон о жртвама", који називи потпуно одговарају садржиии књиге, јер, говори свети Јован Златоуст (у своме Синоисису), „онасадржидеообред (отшат Гогтагп) левитскога служен.а, излаже,којим су начином Арон и синови његови изабрани из иотомака Левиних и како беху посвећени за свештенике, каква је разлика у жртвама, какав је цео обред богослужења и свештеничког служења". 0 тесној свези, у којој се ова књпга налази са предидућом, није нам нужно говорити, јер свеза је тако јасна и очигледна, да доказивању нема места;

шта више, изгледало би свако доказивање смешним. Јер после говора о грађењу Скиније Завета, која је требала бити видљивим знаком присуства Божјег у срединп пзабранога народа, о чему би се и могло умесније говорити, ако не о томе, како народ дужан беше са своје стране испуњавати заповести Божје у одношају према Богу, који се налазаше у његовој средини, и како посредством вршења заповестп Божјих народ дужан беше показати, да је достојан постојанога присуства Божјег? Правила ова врло су различпта, и многа од њих су распоређена, не по извесној логичној свези, него су изложена по свезп времена, у којем беху дарована од Бога. Баш за то, по указаној двојакој дужности народа, цела

НЕДЕЈВНИ ЛИСТ ЗА ЦРКВЕНО - ПРОСВЕТНЕ И АВТОНОМНЕ ПОТРЕБЕ