Srpski tehnički list — dodatak

Стр: 30:

_„СРПСКИ ТЕХНИЧКИ ЛИСТ“ Год. ХХ Хоризонтални потисак износи: . 8.) — 0.065 . 10,63— 0,692 , 1.) од сопствене тежине - - - - - = 64401 9.) — 0,022 6,76 == 0,149 „ 2.) од локомобиле 25.061 - - - - = 1,53, 10.)—0,0065. 12,69 = 0,083 „__ Свега — 30,631 ти. У — 7 = 056, | м = 13,093 — 30,631 — . — 17,54 пњ. 03 Од локомобиле (1 терет у темену, 1 25 17 0,017 _-,- = ео0, терет измеђуди 4) — 2,5.074.2 = — 370, , Од људске навале (оптерећење од 6 3.) од људске навале преко темена до ослонца) = (0,017 + 0,106 + 0,785 + 0,938 + 1,06). 0,5 = 145, — (0,185 + 0,52 -- 0,67 + 0,65 + Укупно = 67.941 + 0,54 + 0,42 + 0,312 + 0,221 + Ослоначки притисци износе : + 0,147 + 0,065 + 0,022 Ј + 0,0065).05 . . .. · .=>=— 188, 1.) од сопственог терета - - - - - = 67,861 Е | 99715 пи. 2.) од локомобиле 2,5.0.86 - - - - = 92,15, к И че 25 Ширина фуге 4 = 77 см. пе о ОВ ан зачет 12 Арматура је иста каомну ослонцу, као и на, пред одреди се: о5 0% 0995 - - = 0,28, НИ 27 се == 29,2 кгрсм“ 3) од људске навале се (затезање) 930 кгрсм“ (0, 995 + 9824 0,804-0,7340,66). 0,5 - — 2,08, Хоризонтални потисак износи: НЕ – == ТАЛОГ 1.) Од сопствене тежине - - - - - - 64,01. 2.) Од локомобиле 2,5.1,16- - - - - 2,90, По томе нормална сила износи: Е 166. -. 2 60 % = уб7,942 + 74,49% = 1031. 3.) Од људске навале (0,61 + 0,785 + 103000 ; + 0,988-1,13 + 1,16+1,13 - 1,06 + љ% 90.100 4 15 15 455: 38. = 10.7 кгрем + 0,938 + 0,785 + 0,61 + 0,427 + МИ 55. БРИ 05 - - = 3.883, ка томе од савијања - - - - ==4 Свега - = 78,73 пи

Укупно с = 41,7 кгрсме ге (истезање) == 1120 кгрем= бе (притисак) = 15.10,7 = 160, остаје бе == 960 кгрсм“ 5.) Испитивање фуге у пресеку 8. Моменат савијања од сопственог терета доби-

ја се множењем ордината утицајних линија са тежинама ламела :

10.) + 0,038 . 19,69 = - 0,483. пи.

9.) + 0,345. 6,75 = + 9,330,

8.) + 0,865 . 10,63 = + 9,200,

7) + 0,33 . 470 = + 1,080, Свега 18,098 пи.

6) — 0,185 . 8,08 = 1,495 пи

5) — 0,52. 6,20 = 3,220,

4) — 0,67. 5,22 = 3,500 ,„

3.) — 0,746 . 4,54 — 3,380 ,„

9.) — 0,795 . 4,14 = 3,290,

1) — 0,74. 4,16 = 3,080 ,„

9) — 0,65. 4,14 = 2,690. „

3)— 0.54. 454 — 2,460. ,

4)— 0,42.5,22 — 2,190,

5.) — 0,312 . 6,20 = 1,930,

6 — 0,221 . 8,08 = 1,780. ,

Ту — 07 : 4,70 ="0,692. ,

Ослоначки притисак износи : 1) Од сопствене тежине (ламеле 1 до 8)

67,86 — (2,83 + 12,69 + 6,75) - - = 45,59 + 2.) Од локомобиле 2,5 (0,5 + 0,68) - - = 2.955, 3) Од људске навале (0,86 + 0,80 + + 0,73 + 0,42 + 0,345 + 0,272 + + 0,205 + 0,144 Њ 0,091 + 0,05 + + 0,0195 + 0,028) .0,55 - - - - = 197, Свега · = ==-50,50 +, Према томе нормална сила износи: 3 = ута,73% + 50,50: — 89,90 1 па А 10,8 кгрем“ 77 . 100 + 15 .43 „33 Уз то од савијања - - - 29,2 кгрсм= Свега 40 кгрсм“ бе (истезање) - - - - - = 980 кгрсм: се (притисак) 15. 10,8 - - = 162 У

Остаје бе — 768 кгрсм=

с.) Испишивање фуге у пресеку 4. Моменат сопствене тежине 10) — 0,026 . 12,69 = — 0,38. те. 1) — 0,30 4,16 = — 1,250 , 2) — 0,60 4,14 == — 2,480 ,„