Srpski tehnički list

ја ВА ЉИ |

БРОЈ 36. У Београду Недеља 5. Септембра 1910. Г. ГОД. ххг |

СРПСНИ

Трасовање и обележавање пруте Београд Веза (а смедеревском пругом,

Сваки, коме нису добро познате прилиКе, под којима српски техничар мора своје тешке послове да свршава, повероваће можда разним новинарским чланцима, који инспирисани од појединаца, а у циљу да задовоље себичне интересе — не бирају средства, да

бавештеној и најмање стручној публици, да

наука, је гредећи својим гигантским корацима ка савршенству, освојила свет, па и. лак се у Србији Сматра, да је инжењер једно »НУужно зло.“

Сваки паланчански ћифтица осећа се дорастао да критикује рад српског инжењера.

За доказ ових наших павода најбоље ће послужити чланци, који су угледали света чак и у озбиљнијим листовима, као што је „Трговински Г ласник“ и „Самоуправа,“

себе тешку дужност, да нађу најподеснију трасу, која би као варијанта главне пруге Заменула део исте џ најкраћим

деликатан, Дати прилике, једном увиди да је

да и шира публика већ и српски техничар

бити то најбоља сатисфакција,

лако и мирне душе СНОСИТИ све

који мисли, да

сне интересе једне

жавним интересима. У

бити у Србији прече од Србије» Да пређемо на ствар

глед остварљиве, варијанте међу реке Раље и Дунава, њих 6 на броју, проучене су исте џ на самоме терену, и доивени су следећи резултати;

на простору из-