Srpski tehnički list

_ 27 —

Дужина 6,80 ширина 5.00

Површина 34:00 т'

Са 55:00 - 71.00 = 126.00 1п дугачким навозима са обе стране и израдом шосирања на истима.

_ Пачет у прошлој години и једва је израђен бетон у темељима.

Плаћа се из окр кредита.

. 7) Оправка моста преко „Врелске реке“ на државном путу Пирот — Ниш. · Предрачун и скице саставио потписат. " Предрачунска сума 1583,35, уступљена за 1389,00 Свршена оправка. | Плаћа се из државног кредита.

8) Оправка моста на Цером долу, на окр. путу Пирот — Књажевац.

Податке прикупио и саставио план и предрачун за ову оправку потписати.

Предрачунска сума 727,00 дин. Уступљена израда за 706,50 дин.

(Оправка се плаћа из окр. кредита, а свршен- је у пр, год.

9.) Оправка пропуста преко Сопотског потока, на окр. путу Пирот — Књажевац.

Податке прикупио и саставио план и предрачун потписати.

Предрачунска сума 355,61 дин. Уступље-

на опревка за 282,50 дин.

·_ Оправка се плаћа из окр. кредита, а свршена је у прошлој години.

10 Оправка патоса на гвозденом мосту преко Нишаве у Пироту.

Предрачун и план саставио потписати.

'Предрачунска сума 9082,90. дин. Уступљена. оправка за 5950:00 дин.

Плаћа се из окр. кредита. Оправка још није почета. |

11) Оправка засведеног моста преко Мокрањске реке, на окр. путу Бабушница — Б. Паланка.

_ Податке прикупио и саставио пројекат и предрачун потписати. · Предрачунска сума 3370,54 дин. Уступљена оправка за 2844,00 дин.

Оправка још није почела, а плаћа се из окр. кредита.

12) Оправка и осигурање засведенога моста преко Изворске реке, на окр. путу Пирот — Књажевац.

Податке прикупио и саставио пројекте и предрачуне потписати.

Предрачунска сума 1456,33 дин. Уступљена оправка за 1450:00 дин.

Плаћа се из окр. кредита.

Оправка још није отпочела.

13) Оправка „Беговог моста, преко Р. Темске, на ср. путу Пирот —Станичање

Податке прикупио и саставио план и предрачун потписати.

Предрачунска сума 1043,28 дин. Уступљена израда за 1085,00 дин.

Плаћа се из окр. кредита. није отпочет.

Посао још

(НАСТАВИЋЕ СЕ) ; Ј. Вид.

ЖЕЛЕЗНИЧКА ТРАСА Београд— Смедерево.

Представка учињена Господину Министру Грађевина од стране грађана града Смедерева Са техничким извештајем инжењера Јована Јирачека грађевинског инспектора дирекције Срп. Држ. . Железница в. сл.

— Свршетак —

Но сразмерно према дужини за грађење, коју би имале ове 3 пруге, дошло би на 1. километар саграђене пруге да гравитира становништва:

а) Код пруге под 1. (поред Дунава) 49.7 км дужине 583 душа.

6) Код пруге под 4. (на „Митинац“ 72.9 км. дужине) 41! душа.

ву Код пруге под 5. (на Врчин и М. Крсну 66. километара дужине) 457 душа.

Дакле пи у том погледу је пруга под 1.) на првоме

· месту, Кад би пак узели у рачун сједне стране за

пругу под 1.) и Београд, сдругс за пругу под 5.Београд, Топчидер, Бањицу и неколико још окол: них села, онда ће ова сразмера скочити још више у корист пруге под 1.) | Као важна добит економска за Београд било би то, што би се пругом под!.)и 2. отворила једна нова станица у Београду на „Јалији“ а пругом под 3.) и 4.) на „Тркалишту“ и постаја за особе Врачар и Палилула, знатно оживео, и везала би се станица на „Тркалишту“ једном сајузном пругом од пр. 5.5 км. дугачком са 9.10%/«, пада а низ Чубурски поток поред воденице Вшетечкове, поред великих тамо постројених цигљана и поред Вајфертове пиваре и поред фабрике керамичких израђевина водећом, са станицом „Београд на Сави“ или

| 6) са кланичном пругом на Дунаву, које би се од