Učitelj
год. ИЗЛАЗИ МЕСЕЧНО
ОПРКЕН ПН УДРУЖЕЊА ЗА Ма И БОВАН
свеска. ЗА МАРТ,
НРЕТПЛАТА СЕ ШАЉЕ уредништву „Учитељаг,
ПРО БЕЗ ОЕЖ. 58 ЗА СРБИЈУ
ТЕ
ЦАРИТРАДСКА УДИЦА, БРОЈ 6. НОВА УДОЖИНИ 10. дип. њи ЗЕВАУ ПО УпО ЈИНЕ АЕ 5 > Рукописи се мжаљу у плаћеном тислиј. ' а | ЗА СТРАПЕ ЗЕМЉЕ: РРЕОПИСИ СЕ ПЕ ВРАЋАЈУ ЗА. ГОДИНУ
ПИРА НЕ ке 12 ФРАПАБА
УДРУЖЕЊЕ ЈЕ СНАГА УЧИТЕЉ ЈЕ ДУША ШКОДЕ.
ШНОЛСЊНА ДИСЦИПЛИНУ
И ЊЕН МОРАЛНИ И ИНТЕЛЕКТУАЛНИ УТИЦАЈ НА УЧЕНИКЕ, пише Јосиф П. Стојановић
(НАСТАВАК)
ОДЕЉАК ПЕТИ.
Похвала и награда.
Похвала и награда као средство за подржавање детета ђ добром правцу. Штетни утицај неумесне награде. Дидактички тезиси награђивања. — Шта ваља узи-
мати у обзир при избору награда. — Преглед различних врста школ. похвала и награда.
ње
Пре но што Фкпочнемо говор о врло важном дисциплинарном средству — ђачком награђивању, обратићет о пажњу на ово питање: да ли је могуће оправдати награде с педагошког гледишта, Да ли се деца не кваре