Učitelj

УТРПЛЕЊЕ “ 297

је допста у вези са великим стрплењем и способношћу учитељевом, али и успеси увек одговарају таквом усталачком полету слободне воље; јер п у најмлађем разреду ма да незнатно, ама сигурно, стално језично благо, резултат је душевног рада и образовања, чија се дејства и у вишим разредима увек опажају. Ако се овако буде поступало и у другим правцима, и ако се при реалистичким предметима буде пазило подједнако и на Форму као и на садржину, тада ће нема сумње, п основна школа успети, да ученицима за рана прибави истина незнатан, али опет за то сталан душевни капитал на путу њиховога живота, од кога ће они доцније велику корист имати. А да основна школа доиста такав циљ постигне, само је могуће, најбрижљивијом употребом и најважнијом од свију врлина учитељевих, а то је: — стрплењем.

ПРЕВЕО

Јован М. Трифуновић.

НИ

УЧИТЕЉ 26)