Učitelj
УЧИТЕЉСКО УДРУЖЕЊЕ у 269
тељи обратили и тражили обавештења о листу „Учитељском веснику“. Они питају, да ли тај лист има везе и стоји ли ма у каквом било односу са учитељ. удружењем, као и то, да ли би требали учитељи да потпомажу тај листе Он им је, вели, дао одговора на њихова питања, но они траже мишљење и Гл. Одбора.
Одбор реши да се одговори г. Михаилу Милошевићу: да је „Учит. Весник“ искључива својина уредникова, да пема везе са учит. удружењем и да стоји свакоме на вољу да лист прима или не. Гл. Одбор мисли, да је штета за учит. удружење, што се поједини чланови цепају и покрећу листове на своју руку.
ИЕ.
Прочита се писмо Јеремије Томића, председника учит. збора из Обреновца, којим моли Гл. Одбор, да се из касе учит. удружења изда помоћ породици пок. Косте Глишића бив. учитеља, који је после себе оставио шесторо деце. Био је учитељ 20 година, а сада његова породица има пензије 30 динара, месечно, па ч то не прима уредно. Није могао бити члан учит. удружења због слабости. Ако се породици не може дати стална помоћ из касе учит. удружења, моли одбор да нађе начина да се овој бедној породици помогне.
Одбор реши: пошто поч. Коста Глишић није био члан учитељ. удружења, то се по правилима учитељ. удружења не може дати помоћ његовој породици из дружинске касе. Но да би се овој породици, која је у бедном стању, помогло, одбор реши: да се скупи добровољни прилог и пошље Јеремији, те да преда породици почив. Косте Глишића.
ТУ.
Прочита се писмо Јеврема Чакаревића, учитеља из Губеревца, среза лесковачког, којим одобрава правац рада сад. Гл. Одбора. И он је мишљења, да треба обратити пажњу на економски рад. Намеран је да подигне једно пољопривредно добро, које би служило околини као углед. Но пошто за то предузеће треба и новаца и алата, то моли Гл. Одбор, да се заузме, те да добије осуство и бесплатан подвоз на железници до Београда, како би се могао спремити за подизање тога угледнога добра.
Одбор реши да се одговори Чакаревићу: даје Гл. Одбор вољан да му помогне у свему. И Гл. Одбор налази да би било добро подизати угледна пољопривредна добра. Но то пољопривредно добро треба да буде: општинско или там. учитељ. збора. Или најпосле да се заузме, те да тамо образује пољопривредну подружину. И он као њен представник да се обрати пољопривредном друштву у Београду,