Učitelj

С НАРОЧИТИМ погледом НА ПО КАРАТА |

адокај Општи ћео: Т. Задатак наставе у познав. домовине.

= П. Грађа и метод. — Посебни део: А. Стварање | појма видик, одређивање | страна света и вежбање у оријентисаљу. = А. План места у коме је зшкола: |. Претходна вежбања. — П. Обрада плана.

та околине у којој је школа: 1. Претходна, вежбања. а карте. | %

" Књига ће изнети на три штампана, табака. Цена 0-60 динзра. ; _ Џознавање домовине је припрема и полазна тачка у геограФ=“. СКОЈ настави. Према томе његов главни задатак није, да ученицима | пружи опширно · знање о ДО НОВИ него више да 4 као сре-

лак 5 познав.. домовине је “А 1. да се задобију основни о трн. нојмови; У да. се ученици уведу у учитање карата“ и "тим добију најнужнија ања о домовини, Настава у географији је у сасвим друвкчијим приликама, него што је настава осталих предмета. Док код других предмета можемо многе објекте да изнесемо пред ученике, дотле је у географији то немогуће; Овде се много што шта мора оставити дечјој уобразиљи. Да би пак ученик добио правилан појам о ма којем. удаљеном пред-_ мету у првом је реду нужна добра карта. Ко није био упућиван да разуме карту (да „чита карту“), томе је она неразумљиво шаренило. Ово је и најтежи рад у настави у: О ГРУФРИМ те смо му у књизи обрстили и највећу пажњу. з Како је у последње време учињен велики напредак у методици _. _ географске наставе, како све више освајају земљишта начела упоредне географије, коју је засновао славни географ Карло Ритер, то смо се и ми трудили да што више овом књигом унесемо та начела у школ. практику, износећи појаве у ан вези, а по вечитим

о.

Њо. врта и

аи | учитељ.