Učitelj

ПРЕДАВАЊЕ 125

табли 2 Које ву им једнаке црте Устаните, хајде, да пишемо то слово у ваздуху (под командом 1,2,8 1—2 пута). Затворите букваре! Сад ћемо да пишемо слово „б“ на таблицама (2—3 пута). На које: слово још личи слово „б“% (на слово „с“). Које су им црте једнаке.

Написати штампано „б“ (или из словарице). Које је ово словог Личи ли ово „б“ на писано „б“%. У књигама се налази исвакво слово „б“ (показати им курзивно). Личи ово „б“ на штампаног Личи ли на писано 2 Отворите Букваре, покажите где год има штампано „б“, покажите где има ово друкчије штампано „б“.! Затворите букваре! Сад ' свако дете нека смисли по једну реч у којој има глас „б“ у почетку! СОмислите реч са гласом 6 у средини! Хајде, да пишемо реч „баба“! Поделите реч „баба“ на слогове, поделите је на гласове! Изговорите само први глас! Које слово треба да напишемо 2 пишите (команда 1, 2,8). Који је други глас у речи „баба“ Хајд' да пишемо слово „а“. (1,2, 8, 4) прочитајте шта сте до сада написалиг Који је трећи глас у речи „баба“2 Које ћемо слово да напишемог Пишите шта смо до сад. написали! Које слово још треба да напишемо 2 Џишите! Подвлачите: претом испод те речи и полако шчитавајте! Поделите реч „бич“ на. гласове, кажите трећи глас, кажите други, кажите први, напишите: сами ту реч! Тако обрадити још коју реч. Прећи на читање речи из: Буквара. Метните прет на прву реч исподе лике буба! Прочитај ти.. Шта си то прочитао За кога се тако каже; тако и друге речи; деца свугде казује значење речи. Пошто пређу читање појединачно · може се пређи на полагано читање у хору, за тим преписују речи из буквара. (Да се обради на овакав начин једно слово, потребна су 2 часа).

ЗАБАВА И ПОУКА

ДЕДИНИ ИДЕАЛИ

— ОЛЕБЊА 113 'УЧИТЕЉСОСКВОГ ЖРВОТА НАПИСАО МИХ. СРЕТЕНОВИЋ. —>9- (свршетак) — Врдаш ти роде мој, врдаш, вели деда и милује га. — Није деда, Бога ми! УЧИТЕЉ г 46.