Učitelj

ја Ф 8 Каквеје способ- ; = ности и вла- | ПРИМЈЕЧАНИЈА Е - дања. Као селеки учи- | тељ способан је, Јест владања доброг па а Будући да су ова два села на близу, могле би | | лу способан је, 06 обе школе у једну сојединити, а особито пучиНије владања доброг тељ у Прву није доброг владања,јербо је пијанац Способности и владања Није. _ средњег Т ТА та он ан Свршио немачке школе у ПЕ Вели ља ма које класе, КОЈ у Шлавонији, и Гимназије 4 класе у ВинНије „лања примерног КОВЦИ И Богословију. 5 Способан, владања а - бре ј И а Због малог небрежења, и нађене неуредно |мназију и Богосло- СТИ у школи, дужносно и јавно покаран, и па Није УУ ашима _ поправленије поострен “ ео је два ме УЧЕ ј Ке слона Почео је два сеца, децу учити, зато и није "ности, владања 06 успех мого велики за тако кратко време Јест доброг учинити. . Способан, владања до- Свршио Србег ке и Немачке школе у Ау: Није брог стрији Никакве спо- : ; б Слабо говори Србски, него Влашки. А и деца су сооности БС готово сва Влашка, зато као и нуждан је, хотја, а осим Јест дања доорог читати и писати. ништа не зна друго. Способан, ~ = а у владања до- _ Свршио је гимназију у Новом Саду, и Пре-јЈест брог парандију у Сомбору. · Средње способ- | ности, владања. Јест доброг | | | Но по приватним, достовјерним вестима, обећава доСад је почео о Ђур- |бар напредак у школи, и успех код деце, — и у пјеООВРМ НО унију — не при испиту учитељском, добро се показао за Јест | не може определи- ЈУ Р У ар | | телно казати "способна.

21"