Učitelj
Из ШКОЛСКЕ АДМИНИСТРАЦИЈЕ 114
уџјеник дотичнога предмета. Четврту рубрику попуњује учитељ сваког оног дана, кога је дотичну методичну јединицу обрадио, зато овакав распоред наставнога градива уједно може билам т дневник рада, пошлпо је у њему свакога дана означена свака свршета меодска јединица. Пету рубрику попуњава учитељ према потреби.
Једна страна у распореду наставнога градива изгледала би овако:
1 РАЗРЕД 1910—11 школ. год.
НЕДЕЉНО 2 ЧАСА Наука хришћанска ГОДИШЊЕ 57 ЧАСОВА
лешеве а тинииненвнринненилинивиеии мерити и иитодаии ар ен речни ивенонаивенепн Анан наиме
БРОЈ МЕТОД НАСЛОВ МЕТОД. ДАН ПРИМЕДБА
МЕСЕ · “ ЈЕДИНАЦА ЈЕДИНИЦЕ ОБРАЂИВ.
септем. Крени знак 8
6 10 |] » 13 Оче наш 17 20 24 4. 8
» >»
» »
> »
» »
» октобар
»
2 »
со ар ~ с» Сењ о2 бо ње
» »
Да се приликом распоређивања градива морају имати у виду принципи концентрације поступности и остали методско-дидактички · захтеви, није ни потребно спомињати, Сваки учитељ — према своме искуству — може поједине методичке јединице рашчланити у два или три дела, те их обраћивати у два или три часа. Све то зависи од искуства и умешности разлога наставника. Што више буде човек овако радио, све ће више усавршавати свој распоред градива.
Рекох, да овај распоред градива може бити уједно дневник рада. Управо тај дневник замењује четврта рубрика у распореду градива, из које се тачно види, што је радио наставник свакога дана (осим дана, који су предвиђени за понављање, јер у њимаи није могао друго радити до ли понављати градиво тога месеца). Из школског дневника види се опет, кога дана који ученик није био на предавању. Тако се из ова два формулара види све, што би се у дневннку рада морало још једном радити. Истина, у дневнику рада за школе у Војводини била је и рубрика „с које стране ветар дува“, но, држим, наш рад не стоји у тесној вези са дувањем ветра или другим природним или неприродним појавама. Ако некога дана не дође известан број ученика због непогоде, то ће се навести у примедби оних метод. јединица, које се тога дана
обрађују.