Učitelj
ПРИЛОГ УЧИТЕЉУ " 909
Какав утицај има храна на успех и да ли је претежније наслеђе здравља, снаге и умне способности од родитеља, него боља храна и друго.
Чисти и нечисти ученици у односу на успех. Специјалитети. нечистоте и чистоте код ученика, у слици и на лутки. Лакома деца за време сезоне ораха, дудова, вишања и грожђа. Лутке са оделом њиховим. (Ликови у гипсу израђени).
Немар и немаштина, престављена најгорим оделом, рубљем и обућом, са назначењем шта престављају, сиротињу или аљкавост.
У вези с овим, могла би се преставити душа дечија тиме, што. би се описала и сликала у њиховим играма, слободним анкетама нпр. „шта ко највише воли од школских предмета“, шта ко највише воли да ради рукама од послова“, „шта би ко купио за 1000 динара“, „шта би ко радио кад ба био краљ“, шта ко највише воли цртати“, „како је ко замишљао школу пре поласка у њу“ итд,
Ово би све важило и за женску децу. Специјални радови ученика, који истичу особиту даровитост или глупост. Шта најпре буди децу и приволева на чистоту, чешљање, умивање и уредност. Зашто родитељи понеки не знају име свог детета. Утицај снаге на ум. Како стоји способност ученика у вештинама у односу према наукама. Зашто ученици мрзе који предмет и које највише. Шта ученици-це најрадије читају и чиме се најрадије занимају у одсуству наставника. Најзначајни морални преступи код ученика. Злочини и побуде. Појаве у заједници ученика и ученица, примери. Слике умно ексцентричних ученика и преступника. Шта утиче на моралну раздражљивост код ученика-ца у школи. Посљедице тога. Пожртвовање код ученика и дружељубље. Примери и слике таквих. Најгоре навике ученика. Навике које се најтеже отклањају и. зашто» Најчешће болести ђачке.
Главна храна преко године, којом се ученици хране. Храна у природи престављена или у воску и гипсу. Шта ученици код себе носе и зашто. Лекарски потпун преглед неколико школа а извештај о томе.
Статистика ученика по успеху у свима школама. Деца пијаница. Деца болесних родитеља, статистика, слике и реч о томе. Алкохолизам код ученика.
Настава.
Изложити наставни план и програм. Који предмети привлаче највише пажњу ученика и заштог У чему већина ученика има најбољи и најгори успех и због чега» Број неподељених школа у округу, женских и мушких. Сметње школовању женске деце. Који предмети највише утичу на васпитање и развијање духа
Општа природна умна способност код ученика, по оцени наставника (у округу). Како напредују ученици овог округа у вештинама. Интересантни одговори ученика у настави по својој оригиналности, бистрини или глупости.