Učitelj

ле а

210 Учитељ

0

OM O | | __ O O OCI

"чекала је да тим отроје своју децу. Да ли се кајала она после 2

— Кајала се. По чему се види 2 — Што је кукала и била се рукама углаву и прсима. А да ли је знала да ће дочекати на својој деци то што мисли другоме (свом пасторчету) 2 — Није. А да ли је требало да слуша мужа кад јој је он говорио, да да не мрзи његову децу: „Што год ко чини себи чини!“ "Гребала је да слуша. А је ли је слушалар — Није слушала. Видите ли како пролазе они који не слушајуг Како пролазе 2 — Рђаво. | . Знате ли неку причу која говори о онима који не слушајуг — „Мирко и Радојица“. „Не лако ми се“. Забележити: старије треба слушати.

У = 5 Сада ће те ми децо читати то што смо причали. Нађите

сна .... страни то. Читај ти, даље ти, ти, ти! Што си читаог

Тако да читају неколико ученика став по став. Све речи непознате треба објаснити и записати, као: Спчан и др.

После читања тражити онет да деца даду свој суд 0 читаноме т. |. о неразмишљености и злоби те жене, која је отро-

вала децу, мислећи да отрује пасторче.

За идући час препричати у вежбанкама (написати како је ко упамтио).

· ПРОСВЕТНИ ПРЕГЛЕД

ИТАЛИЈА _

Курс за учитеље и учитељице школских колонија. — Иницијативом многих школа, општива, и добротворних удружења у Италији, сваког школског распуста оснивају се летње школске колоније. У ове се колоније примају сирота и

| слабуњава деца, која распуст немају где да проведу или која

би га, провела на улици. Да би организација тих колонија била модернија и што боља, италијански Црвени Крст отворио је нарочити курс за оне наставнике, који желе да буду васпитачи по школским колонијама и он се налази у Риму. Програм тога курса је следећи: Историја школских KO-

лонија. — Основи анатомије и физиологије детета. — Дечја