Učitelj
Експериментална Психологија 409
в) Равред (или паралелна класа):
г) Школска година и година живота:
Сеоски учитељи, који спајају више годишта у један разред, моле се да за свако годиште које су ради да просуђују, узму нарочити упитник. ?
д) Пол код ђака:
Ако је разред мешовит, онда треба засебно означити „све бројеве за дечаке и девојчице:
5) Број ђака: дечака... девојчица:...
е) Општа карактеристика друштвенога стања родитеља (радник, мали чиновник, средње грађанско стање, итд). _
ж) Колико је ђака заостало за време вашег школског „времена2 Дечаци... девојчице ..
з) Да ли сте разредни учитељ |
и) Да ли предајете у разреду свуколику школску обуку али само извесне предмете2.,
р) Колико година тачно познајете ове “bake?
к) Колико година већ подучавате децу ових година
л) Колико сте година у наставничкој службиг
љ) Нарочите примедбе било какве врсте... |
После ових општих питања долазе два одељка. Први се бави ђачким школским успехом (питања: 2, 3 и 4) а други -се бави ђачком обдареношћу (питања: 5, 6,7 u 8).
Одељак А: Школски успеси: ___ Питање 2. ка ке
У првом реду моли Др. М. Бран, да се означе школски "успеси ђака, без обзира на њихове узроке (дар, памћење, марљивост и тд., па да се онда ђаци поделе у ових пет трупа:
а) Необично добри; дечаци девојчице...
6) Више него што се захтева; дечаци... девојчице...
в) Према захтевима; > o
r) Мање него што се захтева; sil aka.
д) Необично мали; - ;
ђ) Колико је ђака који се не могу ставити у ове друге чи зашто2 |
е) За сваког оног ђака који се може разликовати од а) +6) итд, треба засебно одговорити, _ |
» ”»