Učitelj
На почешку школског рада 43
зфетафв и. уеђата, Сша, ротооб! до талуоја. Пшеупо педоуојпо татућјепи деси фтеђа, озрозор да, ртауПпо орадаји, аоби фаспе рте|зђаме, памте пи епје 1 зјекпи талооуефал соуог.
»Рам! ЧјаропивјЈепипа, соуог, зла, уазрњац ће, Кале Петпоог.
Пибеупо таозђаје фтеба, па кин па псезсе1ј заташуалје, па акНупозђ, уазрњан 1ћ, да тауоје тад 1 да ппаји уојје ха тад. А пајуа/шј сПј редасосјКке Јебепја је: уазрпан ашеупо таозјаје, да затовђаЈпо пибје 1 таде, 1 озровођ 1ћ, да тоги вал! татафуан.
Ма, зутбефки оуор Кгафкос перођрипог рпкала о редасовјсј ]1ебепја пауе5зси јоб пи јепје ра ата Теегпа:
»балпо па озгпоуп прогпауалја раајтје тополе зе татућ редагоста, Јебепја, Која се Ћи зуезпа, гуојћ ладафака. Сезђо зе каје, да је погпајпа, редасовКка ро зуоте уазрбпот тади ртипепјепа, раћоћовпја, за енСКота зугћот; па 155 ве пасја тоде Калам, да је редасоочка, Јебепја ртшпепјепа раћорафојогјја за 15фота 5утћот. Ладафак је раја је Као тефетзке паџке, да зигђија ројезпе ројауе; фако парг. зрада, п пједпч дало да шфута, Које ројауе зе даји Јеб затпо тлеФеја ка ршета, а Које зе тога Јеб | 1 уазрфп и 5тедафута. Мјежпа је диХлозђ да патпаф, па Кој; пасја тера расоши уазрипа пазђојапја бојева ни. Ибпли овођеповф та. Ладајак редасог Ке Јебепја је ртам] уазрши тад 1 ттафтуапје тефоде тада 5 ордтот па озобелозћ 1 дезепетасћ ји уд џе. Тафо фако је ладајак редасооКке Јебепја,.да а зуојџи. пасешта уазрбапја рјодпо дејзђупје па, одгедепе објази рај ћеке тефшете. Ма озпоуп зђебетшћ 15 Кизфауа 5фуогепа је феспа уеха, теди редавог ке Јебепја 1 рата мје«.
НАСТАВНИ РАД
На почетку школског рада од Благоја Стефановића, учитеља у Сремчици
Опет су се испуниле наше учионице и школска дворишта "су постала врискаве кошнице. Поново је оживело струјање од школе до дома и дечји дух подрхтава од радозналости пред новим одељком у своме животу, који се зачиње сад. Васпитачима се, као увек, још једном поставља питање: који је целисходан став, што га треба заузети према детету Два су пута, којима гредемо остварењу наставног циља; т.ј.
са двају поља ми црпемо средства за спровођење наставног задатка.
%