Učitelj

инок“ 285

Дакле, ако је реч о првим утисцима, који су најјачи и трајни, онда те прве утиске треба искористити на утврђивање појма о реченици и на вежбу у усменој и писменој конструкцији реченице, што је поред технике читања најважније у настави почетног читања и писања. Не смета, ако се ова вежба врши малим словима, док се не науче и велика.

Када се ученик увежба, да мисли изражава у потпуним реченицама, другим речима, када научи где реченица почиње а где се свршава, нека учи велика слова, иначе ће писати велика слова и у пола реченице а знамо из искуства да понекад ученик напише све речи почетним великим словом.

Никола Р. Сенић

Соколић — Речи Богомила Тони —

(хорска рецитација)

1 глас: Соколић сам млађани, тиме се поносим, сви: тиме се поносим 1 глас: у грудима соколским врело срце носим сви: врело срце носим. 2 глас: Пред радом и напором никада не стрепим сви: никада не стрепим 2 глас: вежбом, игром веселом своје тело крепим сви: своје тело крепим. 1 глас: А и књигу волим ја песму свога рода, сви: песму свога рода. 1 глас: Радује ме његова · срећа и слобода сви: _ срећа-и слобода.

2 гласу МИ јединство његово" остварено "славно" сви: “ и јединство његово“ = остварено славно"

2 глас: _ Завет"наших дедова: и чезнуће давно: => сви» И чезнуће давно"