Ženski pokret
г. Анђелковић олтар Саборне Цркве употребио у једној прилици да са њега посеје супротне идеје идејама Христовим. И тога пута покушао је Господин да баци анатему на исто Друштво. И то зато, што то Друштво устаје да сачува достојанство једне половине човечанства. Сећа ли се Господин шта је Христос о достојанству човека мислио? И дали се сећа г. начелник да је основни принцип Христове науке: љубав, братство и праштање ? И да следбеници његови имају искрено и истински, као и њихов велики учитељ, да проповедају и раде на остварењу горњег принципа у друштву. Тада би друштво било права Христова црква. Онда би биле излишне судије, апсане, казне, ратови, што собом доноси толико несреће. И у место да умањују злочине, они их још потенцирају. Не треба заборавити да је Христос сматрао најближом браћом својом оне чланове друштва, које ми данас сматрамо злочинцима. Они су по Христовим идејама они којима је друштво учинило неправду и који су бедници друштвени, и за чије несреће и беде има друштво да одговара, а не они друштву. А сад да пређем на оно што ме у овом случају посебно интересује. Г-ђа Милојевић у својем чланку вели: „Свима је познато да злоупотреба сексуалног живота извесног дела женског света постоји, и ако жене нису дошле ни до најнужнијих својих права“. - Шта подразумева Г-ђа Милојевић под „злоупотребом“ сексуалног живота ја не разумем, али мислим да би злоупотреба сексуалног живота била онда, када се он врши независно од осећања или потребе. И Г-ђа Милојевић сама увиђа ту потребу, када на крају свога чланка у тачци другој захтева. „Законом донети обавезу брака. Та обавеза да пада у доба 18-те и 20-те године.“ А на другом месту стоји: „Зато ти омладино и мушка и женска, не дај се заваравати као да ти устезање од сексуалног живота шкоди“. Кад Г-ђа Милојевић тврди оно прво, зашто онда захтева обавезан брак? Овде се јасно види да она долази у контрадикцију. А што се тиче шкодљивости од устезања сексуалног живота у зрелој доби, то су већ доказали многи и многи лекари и научењаци, који су се бавили тим питањем, јер то је физиолошка потреба. Зато потпуно има право Г-ђа Милојевић кад захтева обавезан брак.
3 и 4
Узрок моралне неједнакости између људи и жена
95