Borba, Mar 25, 2005, page 15

· Petak, 25. mart 2005.

MARKETMHFrF BORBA - OGLASI

TEL/FAX - 011/3398-124

O OMA IA II a II II AA II A III II IAA 7 MAA MIM AMA AMI AI IAA AAA IAA III III,

JAVNI

Predmet nabavke: Nabavka materijala za interveninu kardiologiju u svemu prema Specifikaciji koja je sastavi deo konkursne dokumentacije.

Pravo učešća imaju svi ponuđači koji ispunjavaju uslove iz člana 45, stav 2, ili stav 3. Zakona o javnim nabavkama o čemu su dužni da dostave dokaze iz člana 45. stav 2. ili stav 3. i člana 46. istog Zakona.

Rok za podnošenje ponuda je 30 (trideset) dana od dana objavljivanja oglasa u Službenom glasniku Republike Srbije i to do 14.30 časova zadnjeg dana roka.

Blagovremenom ponudom smatra se ona ponuda koja je prispela kod naručioca u ostavljenom roku i to najkasnije do 14.30 časova zadnjeg dana roka, bez obzira kada i kako je otposla-

ta naručiocu. Ukoliko zadnji dan roka pada u neradan dan, zadnjim danom roka se smatra prvi naredni radni dan.

Naručilac će razmatrati

samo ponude date u skladu sa konkursnom dokumentacijom a na obrascima za popunjavanje ponuda koji su dati u toj dokumentaciji. Drukčije popunjene ponude odbaciće se kao neispravne.

Ponuđači mogu komercijalne uslove uz ponudu dostavljati na svojim obrascima. Ponuđač u jednoj ponudi ne može davati različite varijante iste ponude. Naručilac ponudu sa varijantama neće razmatrati, tj. odbaciće je kao neispravnu.

Cena u ponudi mora biti izražena u dinarima.

Jezik na kome se daju ponude je srpski, a u delu dokumentacije koju ponuđač daje uz ponudu, a kojom se dokazuju: poreklo, proizvođač, ispravnost, sastav ili neko drugo svojstvo dobra za koje se daje ponuda, dozvoljena je upotreba i stranog jezika.

Ponuđači mogu konkursnu dokumentaciju u vezi ove javne nabavke podići od naručioca svakog radnog dana u sedištu naručioca u roku od 20 dana od dana objavljivanja oglasa u Službenom glasniku Republike Srbije uz dostavljanje dokaza o uplati 10.000,00 dinara na Žiro račun naručioca.

ya

KLINIČKO-BOLNIČKI CENTAR “KRAGUJEVAC” Zmaj Jovina br. 30, Kragujevac L Mat. br. 07253958 Ziro račun 840-345661-75 Uprava za javna plaćanja

OBJAVLJUJE

POZIV

Za prikupljanje ponuda u otvorenom postupku Redni broj Javne nabavke: 10/05

Uplate se vrše na Žžiroračun naručioca br. 840345661-75 UJP - Kragujevac. Ponude dostaviti u zatvorenoj koverti sa naznakom: NE OTVARAJ - ponuda za javnu nabavku br. 10/05, a na adresu UI. Zmaj Jovina br. 30, 34000 Kragujevac.

Sve bliže informacije mogu se dobiti na telefon: 034/370-124, kod referenta za javne nabavke.

Ponuda mora da sadrži cenu bez pripadajućeg poreza, rok (uslove) plaćanja, sve podaike i dokumentaciju zahtevane u konkursnoj dokumentaciji koji se odnose na kvalitet ponuđenih dobara, naziv prOiZVOđača za dobra koja se nude i ostale podatke iz konkursne dokumentacije. Ukoliko ponuda ne sadrži neki od traženih podataka,

ista će se odbaciti kao nepotpuna. Javno otvaranje ponuda obaviće se po protoku roka od tri dana od dana isteka roka za podnošenje ponuda u Direktorijumu KBC-a “Kragujevac”

sa početkom u 12.00 časova. Ako dan koji je određen kao dan za otvaranje ponuda pada u neradni dan, ponude određene za otvaranje tog dana će se otvarati prvog narednog radnog dana u isto vreme.

Za prisustvo prilikom otvaranja ponuda potrebno je ovlašćenje.

Izbor najpovoljnijeg ponuđača obaviće se na osnovu kriterijuma za odabir ekonomski najpovoljnije ponude, i to:

- cena

- rok plaćanja

- kvalitet.

Naručilac zadržava pravo da u slučaju neprihvatljivih ponuda po oceni naručioca ili iz ma kog drugog razloga, po oceni naručioca, ne donese odluku o dodeli ugovora o javnoj nabavci za pojedina dobra koja su predmet javne nabavke, ili za sva dobra.

Nepotpune, neblagovremene i neispravne ponude neće se razmatrati.

O izabranim ponuđačima naručilac će obavestiti sve ponuđače.

Svi ostali detalji vezani za postupak javne nabavke definisani su u konkursnoj dokumentaciji.

ONO NI VU:MNMI

ZAMENITE, OPREMITE ILI POPRAVITE!

OBJAVLJUJE SE

ŠESTI OGLAS

Na osnovu rešenja Trgovinskog suda Užice Broj: ST: 344/96 od 22.03.2005. godine

KO LJUBIŠ

Imovina stečajnog dužnika ZZ "Ljubiš" u stečaju iz Ljubiša izložiti prodaji prikupljanjem pisanih ponuda i to:

1. Nova kafana sa prodavnicom i opremom na kat. parc. br. 3560. Početna cena 1.235,680,00 dinara. (Napomena: jedna prostorija u sklopu objekta je pod sporom radi iseljenja): 2. Magacin poljoprivrednih proizvoda sa opremom na kat. parc. br. 3568 - Početna cena 416.808,00 dinara (Napomena: Pod teretom iseljenja dva lica iz dve prostorije na spratu).

3. Stara upravna zgra'da sa inventarom na kat. parc. br. 3516/3

Početna cena 270.214,00 dinara. (Napomena: deo ovog objekta je pod sporom radi izuzimanja dela prostora koji se odnosi na školsku učionicu i nastavničke kancelarije - ukupno iri prostorije, pa se ovaj objekat prodaje pod teretom ovog spora po prijavi Osnovne škole “Savo Jovanović” Sirogojno.

4. Nova upravna zgrada sa inventarom na kat. parc. br. 3516/3

Počeina 370.039,00 dinara.

KO GOSTILJE

1. Prodavnica broj četiri sa magacinom i opremom - na kat. parc. br. 500/3 - Početna cena 178.080.00 dinara.

2. Oprema iz prodavnice Rakovica. Početna cena 6.675, 00 dinara.

KO UŽICE

1. Prodavnica sa inventarom u Ulici Žička br 27 na kat. parc. br. 226 - Početna cena 3.077.715.00 dinara.

cena

il Imovina se prodaje u viđenom stanju. Porez na promet plaća kupac kao i troškove prenosa i sve ostale troškove vezane za uknjižbu i ostvarivanje prava na korišćenje kat. parcele na kojima se nalaze nepokretnosti čije vlasnik stečajni dužnik a korisnik kat. parc. drugo lice. Ili Imovina stečajnog dužnika može se razgledati

svakog radnog dana do dana prikupljanja pismenih ponuda od 9,00 13.00 časova. IV Pravo na licitaciju imaju sva pravna i fizička lica koja uplate pre licitacije iznos od 10% od početne cene stvari koju licitiraju u depozit Trgovinskog suda Užice na tekući račun br. 840-120802-17 model 97 poziv na broj ST 344/96, licitacija će se održati dana 05. 04. 2005. godine sa početkom u 9.00 časova, u prostorijama Trgovinskog suda Užice, kancelarija broj 48/III. Zadnji dan za uplatu depozita u cilju učešća na licitaciji je 02. 04. 2005. godine, a uplate nakon ovog datuma neće se uzimati u obzir za učešće na licitaciji. V Sve informacije se mogu dobiti kod stečajnog dužnika na telefon broj 031 512-994. Trgovinskog suda Užice br. 031 520-372 i stečajnog upravnika br. 03i 517057 kao i u poslovnim prostorijama Stečajnog dužnika u Ljubišu. VI Lice koje izlicitira najveću cenu dužno je istu uplatiti u roku od 15 dana inače gubi pravo na povraćaj depozita. Ostalim učesnicima licitacije uplaćeni depozit će se vratiti odmah. VII Ukoliko najpovoljniji ponuđač odustane od kupoprodajne cene sledeći najpovoljniji ponuđač dužan je ponuđenu cenu na licitaciji u roku tri dana od dana učinjene ponude od strane stečajnog upravnika i obaveštenja da je najpovoljniji ponuđač sa licitacije odustao od kupovine licitirane stvari, a ukoliko i ovo lice ne uplati ponuđenu cenu sa licitacije u navedenom roku, stvar će se pod istim uslovima biti ponuđena narednom licu a sve do početne cene licitirane stvari. VIII Dokaz o uplaćenom depozitu učesnici licitacije su dužni poneti sa Ssobom. TEL. 011 /3398-284

Institut za neonatologiju Beograd, Ul. kralja Milutina br. 50

OGLAŠAVA

JAVNI

POZIV

za prikupijanje ponuda u otvorenom postupku javne nabavke br. 2/2005

Predmet javne nabavke za potrebe Instituta za neonatologiju je laboratorijski potrošni materijal.

Količina dobara predmeta nabavke određena je godišnjim potrebama.

Pravo učešća u postupku ima domaće ili strano pravNo ili fizičko lice koje ispunjava uslove iZ čl. 45 stav 2 i 3 Zakona o javnim nabavkama, a ispunjenost uslova dokazuje fotokopijom dokumenata prema čl. 46 stav 1 navedenog Zakona.

Predmet javne nabavke po ovom oglasu oblikovan je u više partija, tako da svaka partija čini posebnu celinu.

Ponude se pripremaju i podnose u skladu sa konkursnom dokumentacijom i javnim pozivom.

Konkursna dokumentacija može se podići na adresi: Institut za neonatologiju, Beograd, Ul. kralja Milutina br. 50, u kancelariji pomoćnika direktora za ekonomsko-finansijske poslove, svakog radnog dana od 08,00 do 15,00 sati. Prilikom preuzimanja konkursne dokumentacije prilaže se original dokaz o uplaćenom bespovratnom iznosu od 2.360,00 dinara na tekući račun br. 840-176667-38, sa svrhom doznake: “Otkup konkursne dokumentacije”.

Rok za podnošenje, ponuda ističe u 10,00 sati 30-tog dana od dana objavljivanja javnog poziva u “SI. glasniku RS”, a dostavljaju se u zatvorenoj koverti na adresu naručioca sa naznakom “PONUDA - NE OTVARATI”, sa obaveznim navođenjem predmeta javne nabavke, naziva i adresa ponuđača, imena i broja telefona osobe za kontakt.

Javno otvaranje ponuda obviće se komisijski u 10,15 sati poslednjeg dana isteka

dokumentacija

NIP Kompanija „Borba” a. d. - Novinska Trg Nikole Pašića br. 7, Beograd

- Od sada je otvorena za sve zainteresovane korisnike naših usluga.

- Posedujemo komplete dnevnih novina i revijalnih izdanja naše kuće i neka iz-

roka za dostavljanje ponuda, u prostorijama naručioca u Beogradu, Ul. kralja Milutina br. 50.

Ukoliko je poslednji dan isteka roka za dostavljanje ponuda neradni dan (subota, nedelja, praznik) blagovremenim će se smatrati ponude prispelim do 10,00 sati prvog narednog radnog dana, kog dana će se u 10,15 sati obaviti i javno otvaranje ponuda. U slučaju propuštanja roka određenog za podnošenje ponude, ista će biti odbačena kao neblagovremena i po okončanju postupka otvarawa ponuda biće vraćena ponuđaču neotivorena.

Nezatvorene, nepropisno obeležene i neispravne ponude koje nisu u skladu sa uslovima iz konkursne dokumentacije neće biti razmatrane. Naručilac zadržava pravo da otvaranje ponuda obavi u odsustvu ponuđača, ukoliko se ne odazovu ovom pozivu. Lice koje predstavlja ponuđača na otvaranju ponuda, dužno je priložiti punomoćje ovlašćenog lica.

Ponude sa varijantama nisu dozvoljene.

Izbor najpovoljnije ponude će se izvršiti na osnovu kriterijuma ekonomski najpovoljnija ponuda.

Ponuđači će o dodeli ugovora o javnoj nabavci biti pismeno obavešteni u roku od 15 dana, od dana otvaranja ponuda u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama.

Naručilac zadržava pravo da u slučaju neodgovarjaućih i neprihvatljivih ponuda ne donese odluku o dodeli ugovora o javnoj nabavci.

Osoba za kontakt: Mr ph Miroslava Ljujić Glišić, načelnik laboratorije Instituta, telefon 011/3615-097.

danja kuće “Politika” od 1922. godine do današnjeg dana. Na uvid je i obrađen materijal po godinama od 1946. do danas iz svih oblasti od državnog i društve-

nog uređenja do međunarodnih odnosa

i politike.

BO A

Možete koristiti i usluge fotodokumentacije po najpovoljnijim uslovima.

Radno vreme službe je svakog radnog dana od 8 do 19 i nedeljom od 9 do 16. Tel. 3398-020 lok: 255 od 9 do 16

A

KETMHF

TEL/FAX - 011/3398-124

TEL. 011/3398-284

Na osnovu člana 81. Zakona o planiranju i izgradnji (“Sl. glasnik Republike Srbije” br. 47/03) člana 48, 49, 52 i 53.

Odluke o građevinskom zemljištu ("Sl. glasnik opštine Leskovac" br. 9./03) i član 3. i 4. Odluke o izmenama i dopunama Odluke o građevinskom zemljištu ("Sl. glasnik opštine Leskovac" br. 15/03.) i odluke Opštinskog veća opštine Leskovac o raspisivanju oglasa o javnom nadmetanju za davanje ostalog neizgrađenog građevinskog zemljišta u zakup broj 061-3/05-01 od 01. 02. 2005. godine i br. 0616/05-01 od 21. 03. 2005. god. Komisija za sprovođenje

OGLAS O JAVNOM NADMETANJU

Za davanje u zakup od 99 godina, ostalog neizgrađenog građevinskog zemljišta u državnoj svojini radi izgradnje benzinskih stanica sa pratećim sadržajem

za potrebe Auto puta na relaciji Pečenjevce - Velika

oglasa objavljuje .

l

Predmet javnog nadmetanja je davanje u zakup neizgrađenog građevinskog zemljišta i to:

- kp. br. 255 KO Nomanica u površini od 26.837 m?

-– kp. br. 256/29 KO Nomanica u površini od 60.175 m2

- kp. br. 256/35 KO Nomanica u površini od 44.764 m?

što ukupno iznosi 131.776 m? li Zemljište iz člana |

ovog Oglasa daje se u zakup kao komunalno neopremljeno - neuređeno. Ili

Na zemljištu se mogu graditi 2 benzinske pumpe, i to po jedna sa obe strane auto puta sa pratećim sadržajem, shodno Uredbi o utvrđivanju prostornog plana područja infrasirukturnog koridora Niš-granica Republike Makedonije (SI. glasnik Republike Srbije” br. 77/2002 od” 17. 11. 2002. godine).

Budući zakupac zemlji-

šta i vlasnik budućeg po- .

slovnog objekta dužan je da finansira izradu akta o urbanističkim uslovima - urbanistički projekat ili drugi planski akt u skladu sa kojim će urediti građevinske parcele. IV

Početni iznos naknade za ostalo neizgrađeno građevinsko zemljište koje je predmet oglašavanja iznosi 18.857.500,00 dinara. Zakupnina se utvrđuje bez poreza na promet koji snosi zakupac.

Po obavljenom javnom nadmetanju, utvrđeni iznos za zemljište najpovoljniji zakupac plaća u celosti odmah po potpisivanju ugovora. JP Direkcija za urbanizam i izgradnju Leskovac i zakupac zaključuju Ugovor o zakupu zemljišta, u roku od 15 dana od dana konačnosti Odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača

Ugovor iz predhodnog stava ovog člana proizvodi pravno dejstvo danom dobijanja saglasnosti od Republičke Direkcije za imovinu Republike Srbije.

M

Pravo učešća na oglasu o javnom nadmetanju imaju domaća fizička i pravna lica. Prijava pravnog lica sadrži: - Rešenje o upisu u registar nadležnog organa (broj, datum, naziv organa), poreski identifikacioni broj, matični broj i potpis ovlašćenog lica i pečat.

- Fotokopije dokumenata moraju biti overene od strane nadležnog organa.

Prijava fizičkog lica sadrži:

- Ime i prezime, adresu i .

matični broj.

- Ako je fizičko lice privatni preduzetnik prilaže i rešenje o upisu u registar nadležnog organa (broj, datum i naziv organa) i poreski identifikacioni broj i matični broj. Fotokopije do-

Grabovnica u KO Nomanica.

kumenata moraju biti overene od strane nadležnog organa.

Učesnik javnog nadmetanja dužan je da na ime depozita uplati na tekući račun JP-Direkcije za urbanizam i izgradnju Leskovac broj 840-1317741-43 iznos od 3.771.500,00 dinara kod Uprave za javna plaćanja a najkasnije 3 dana pre sprovođenja javnog nadmetanja. U slučaju da najpovoljniji ponuđač odustane od zaključenja ugovora o zakupu gubi pravo na povraćaj depozita. Ako prijava učesnika ne sadrži podatke predviđene oglasom, ili su podaci dati suproino objavljenim uslovima, učesnik gubi pravo učešća u javnom nadmetanju. Vi

Licitacioni korak za svaki naredni krug nadmetanja ne može biti manji od 500.000,00 dinara.

VII

Na zapisnik o javnom nadmetanju svaki učesnik može izjaviti prigovor u roku od 3 dana od dana održavanja nadmetanja Opštinskom veću SO Leskovac. Odluka Opštinskog veća je konačna.

VIII

Odluku o izboru najpovoljnijeg ponuđača na javnom nadmetanju donosi Komisija za sprovođenje oglasa. Protiv odluke Komisije za sprovođenje oglasa o izboru najpovoljnijeg ponuđača može se podneti prigovor Opštinskom veću SO Leskovac u roku od 8 dana od dana prijema Odluke. Odluka Opštinskog veća SO Leskovac je konačna i protiv nje se ne mogu ulagati nikakva pravna sredstva. IX

Zainteresovana lica koja žele da učestvuju na javnom nadmetanju po ovom oglasu dužna su da podnesu prijavu za učešće na javnom nadmetanju u roku od 10 dana od dana objavljvanja oglasa u dnevnom listu “Borba”.

Prijave dostaviti na adresu:

JP Direkcija za urbanizam i izgradnju Leskovac, sa naznakom “Komisija za sprovođenje oglasa” poštom ili neposredno lično u JP Direkciji za urbanizam i izgradnju Leskovac, Trg revolucije 45, 16000 Leskovac.

Javno nadmetanje će se održati dana 08. 04. 2005. godine sa početkom u 10,00 časova u sali Opštinskog veća SO Leskovac, ul. Pana Đukića br. 9-11.

PA U slučaju da se na Oglas o javnom nadmetanju niko ne prijavi ili se prijavi samo jedan ponuđač, smatraće se da javno nadmetanje nije uspelo. KOMISIJA ZA

SPROVOĐENJE OGLASA