Bilten Bitefa

OL OI Oi O A U RON U LVL S. NO NON a vi bW e 0 M UN S IU. UMI.

061

"Da bih odgovomrla ma ovo pitanje trebalo bi da uputim mnogo komplime~

nata Dejanu Mijaču", vekla Je Rada Djupičin. Ta savadnja je bila aatsta 8 bešna sato Što smo samalı + oseđali da vadimo sa vediteljem koji veoma odmedjenmo, Što ne znači metragalački, veđ naprot/v, sna da sapadjuje sa ama tako da svi idemo ka istom cilju. da pružamo onoliko koliko smo to u staJM da MČLHLmOo. ;

"Doneo sam tekst bez ikakvog Štriha”", mastavio je Dejon Mijač. ZaCLMI SMO GdDL počeli da vadimo na tekstu. Tako je na isvestam način glumačka ektpa obavila dromatupški posao. Veoma mi je stalo do toga da gumae 7ma SDOJ LIČMI Btat u. odnosu ma materiju kojom se bavi. To je najbolji but, kako m. se Čini Pakao ge Mijač, da se dodje do szajedničkož vezultata.

U sadašnjem trenutku telmičkog 1 opganisaolonog trenutka našeg teatPa, veoma je važno me biti spreman ma kompromise sato Što ol oštećuju predstavu, pekao je Branko Ovejić. Meni je veoma imponmovalo Što Dejan Mijač nije spreman ha kompromis kako bi vealisovao pyvedstavu majpPibliSnije onome Što Je neka njena maksimalna p»mojeksija 1 mogućnost.

"Kada smo se odlučivali koju od vaših predstava da uvpstimo u ovogodišnji pmepePtoap Bitefa, Vi ste mam pomog!i da se oppedelimo {smed;ja "Pučine" +

” Vase Zeleznove” sa ovu drugu, vekao je dalje u jucezvašhjem vasgovoru

Jovan CČipiloyp. j

"Da, i to sato što Bitef na neki način pruša Tnfovmaciju o našem posop?Štu,

T u kontekstu toga "Vosa Želesnova”, sato Što Je radjena ha Jednom tekstu koji je svima posnat, može da iskaže Š6a je kao vešenje, kao pozorište ostva-– peno, »ekao je Dejan Mijoč. Ako pokažete promenu samba, 111 inovaciju na dednom našem tekstu, onda gledalae koji nije uMpuđen u naše prilike, smatba da je to što je učinjeno oduvek takvo, naime, nije u stanju da uoči Šta kapaktepičše datu movu isvedbu u odnosu ha predhodne { tradictju igranja tog našeg komada. Stalnt sam posmatrač Bitefa, nastavto Je Mijač 1 6187. mi se

da tako dobzo i efčkasno pokazana injormaoeja + bregled sadašhjih puteva u svetskom pozopištu pruža velike mogućnosti he u smislu ottirahja pojedinih elemenata 111 pozorišnih vešenja, veđ u stvovanju Jednog sve Šipeg ı Šiveg duha 1 sensibiliteta, u kvefyoh.ju sttucetje pogodne sa kreaciju. Svakako, Bitef u tom smislu igra snačajmnu ulogu, oh otvara mnoge mogućnosti T pokazuje šta sve teataP može ~. sme. Ako su heki elementi onoga Što smo Videli kao obitke umetnzčke komunikaoije 1 bazsmene bosortčaith pogleda hegde prisutni

u "Vasi Želesnovoj" onda 1976 { 77.godima označavaju koliko se 1 kakvin stvari dogodilo u teatru ı kako smo ih uočavali.

"U tom sialu moše se govoriti o opravdanosti termina bostavangavaa kaaa je peČ o positiDnim iskustvima + o učešću "Vase Želesnova". ha ovogodišnjem Bitefu, vekao je Jovom Čiypdlov na kraju Jučerašhjeg vasgovoba.

0 U 0 O re a 0 S e W\o S M he e • Wu e s e vw aha LG ele ce e e wle Sie 3,0 (e (a e!s sleieis alqı0 al 0 odu u OU U o

062 PITLJIEM PRISLUŠKUJM

Kada je beogradska televizija predložila vodji. trupe i pate» fomiliasu trupe La Mavinettistica da se povodica podelZ, pa da jedni idu na beleDLaLJM. GQ drugi ostanu za okruglim stolom Bitefa,Matale Mapoli je vekao da se oh vastaje od svoje po»od{ce.

OL.

U ansamblu La Mapinettistica scenograf je otaoe ponodtžce ~ Matale„ supruga Italia apoli Je ženski glas u ppredsetav“f, PIDO Je PedLtelj + SIM. o 000650 Mapoti je pomoćnik seemografa + kderka Natcle Mapolija.

dO 0 TO NO GP ee Pele iv e 0 e # eb «iv s ald wlmle o die a 9.0 ofa ela ada Ba Ud Mleual E a La MLD ML UL. Od). M QDOUDU OU 0