Bitef

Frederick Neumann Frederick Neumann (A. Bertrand), član Mabou Mines grupe, sudelovao je u izvodenju prvobitne verzije animinamih predstava Dabar (B-Beaver Animation) i Pudlica (Shaggy Dog Animation), kao i u Beckettovim komadima Cascando, Mercie i Kamie (Mercier and Camier) i Družina (Company), kóje je režirao zajedno sa Honorom Fergusson. Na Šekspirovom festivalu u Njujorku nastupao je u Buri (The Tempest) i komadu Davida Rabea Guska i Tom Tom (Goose and Tom Tom). Na Brodveju je, sa Al Pacinom, igrao u Ričardu 111. Igrao je i u predstavi Othello u režiji Petera Schumanna. Na turneji po Evropi i Izraelu sa grupom The American Repertory Theatre igrao je u komadiraa: Ima li Vašington potporu? ( Washington

Legs) i Lulu. U Gathrievom pozorištu igrao je u Per Cyntu, u režiji Líviu Ciuleia. Nedavno je igrao glavnu ulogu u komadu Fetišist (The Fetishist) u režiji Michela Tourniera, na sceni ÜBU Repertory Theatrea. Upravo je završio filmsko snimanje predstave Deca iz slepe ulice (Dead End Kids), u izvodenju Mabou Mines grupe. Godine 1984. Frederick Neumann je dobio nagradu Obie (OBIE AWARD) za ulogu u originalnoj predstavi Kroz lišče (Through the Leaves) Franca Xaviera Kroetza, Trenutno, uz specijalnu dozvolu autora, učestvuje u pripremi komada Samuela Becketta Na zapad (Wesrward HO), koji postavlja Mabou Mtnes grupa kao svoju novu predД .Theatra otkako ga je osnovao 1947. godine □

George Bartenieff George Bartenieff (B. Morvan) poslednji put je sarađivao sa grupom

La Mama 1965. godine u komadu Paula Postera Madona и voćnjaku (Madona in the Orchard). Nedavno se vratio sa turneje, kada je posetio pet zemalja kao član grupe A Theatre for the New City. Sa grupom The Bread and Puppet Theatre Co. učestvovao je u prernijernom izvodenju komada Dijagonalni čovek (Diagonal Man), u kome je glavnu ulogu tumačio na francuskom, nemačkom i poljskom. Igrao je ulogu Fausta za Theatre for the New City, a ulogu generala Grovesa u komadu Deçà iz slepe ulice, u izvodenju grupe, the Mabou Mines. U toj ulozi pojavio se i na sceni The Public Theatra, kao i na mnogim turnejama, uključujuči festival u Spoletu i Charlstonu (Južna Karolina). Pre nego što su njegova supruga Crystal Field i on osnovali The Theatre for the New City (TNC) i postali njegovi umetnički direktori, George Bartenieff igrao je u nekoliko komada na sceni The Public Theatra, uključujuči: The Memorandum, Sve je dobro što se dobro svrši u parku (Alls Well that ends Well in the Park) i Auto-put (Expressway) u izvodenju uličnog pozorišta, u režiji Crystal Field. Ta predstava označila je poče-

tak rada druge scene u okviru The Public Theatra. U njegova značajna ostvarenja na Off-Broadwayu übrajaju se uloge u komadima: Bajbok (Brig), u izvodenju The Living Theatra, i Poslednja traka (Krapp’s Last Tape) i lik Petera u Zoološkoj priči (Zoo Story) u pozorištu Charry Lane. Igrao je i u osam komada prikazanih na Broadwayu, uključujuči Montserrat Lillian Helmann, Domači pomfrit (Home Fries) Johna Quarea, Box-Mao-Box Edwarda Albeea i reprizno izvođenje Room Servicen 1967. godine. Sarađivao je i sa grupom Andrea Gregorya Theatre for the Living Arts, kao i sa Washington Arenom i Hartford Stage Compaлуот. Igrao je i u filmovima: The Brig Dead End Kids, Hot Rock i

Julian Beck Julian Beck roden je 1925. godine u

Njujorku. Sa Judith Malinom osnovao je The Living Theatre koji je tokom svog gotovo četrdesetogodišnjeg rada ostvario više od stotinu eksperimentalnih pozorišnih projekata, čiji je cilj bio pružanje podrške anarhističkoj revoluciji bez nasilja. U najpoznatija scenska ostvarenja The Living Theatra, koja su obišla svet, spadajú: Veza (Connection), Bajbok (The Brig), Misterije i manji komadi (Mysteries and Smaller Pieces), Frankenstein i Raj sada (Paradise Now), kao i četiri komada izvedena početkom 1984. u Joyce Theatru u Njujorku: Antigone, Jedna i mnogi (The One and the Many), Žuti Metuzalem (The Yellow Methuselah) i Arheologija sna (The Archeology of Sleep). Osira toga što je svoj život posvetio radu u The Living Theatru kao reditelj, dramski pisac, glumač i scenograf, Julian Beck se bavi slikarstvom, pbezijom, pisanjem o pozorištu, kao i glumom na filmu. Igrao je u filmu Car Edip (Edipo RE) Piera Paola Pasolinia i The Cotton Club Francisa Forda Coppole. Uloga u komadu To doba (That Time) njegovo je prvo glumačko ostvarenje van The Living

Alisa Solomon Alisa Solomon (dramaturg) trenutno radi kao dramaturg predstave Calderonovog komada Život je san, u režiji Jima Simpsona, za pozorište Ark Theatre. Radila je kao dramaturg i u sledečim pozorištima: The American Place Theatre, City Youth Theatre, Yale Rep. i Teatro Cuatro. Alisa piše kritike za Village Voice. Član je Udruženja pozorišnih umetnika koji se bore za nuklearno razoružanje (Performing Artists for Nuclear Disarmament) □

Daniela Thomas Daniela Thomas (scenograf i kostimdgraf) izradila je scenografij u za svetskú premijeru Beckettovog komada (All Strange Away ) u izvođenju grupe La Mama, a scenografiju i kostime za drugu verzij u istog komada prikazanog u Samuel Beckett Theatru. Kao slobodan umetnik, učestvuje i u snimanju filmová i jedan je od osnivača Cross Wind Films kompanije, sa sedištem u Londonu. Za tu kompaniju radila je kao scenograf, producent i režiser prilikom snimanja večeg broja igranih i dokumentarnih filmová za britansku televiziju. U Njujorku je bila producent, režiser i scenograf filma Drugi i ja (The Other and I), koji treba da bude prikazan na programu televizijske mreže PBS □

Thomas S. Thies Thomas S. Thies (majstor svetla). Pre rada na ovoj predstaví radio je za Geralda Thomasa i njegovu grupu prilikom postavljanja komada All Strange Away u režiji Harolda Clurmana. Ove sezone osvetljavao je pozornicu za veličine kao što su Jackie Curtis, u predstavi Champagne, i Andre de Shielda, u La Maminoj predstavi Haarlem Nocturne. Kreirao je osvetljenje i za komad U bekstvu (On the Lam), Georga Ustermana u režiji Johna Albanoa, u kojoj učestvuje hiljadu izvođača □

ЛШ

ilaßlTHFi