Bitef

Osim toga, samo neprijatelji mogu dať identitet naciji, i tako, u koreňu psihoiogije Ur-fašizma leži opsednutost záverom, po mogučstvu medunarodnom. Sledbenici treba da se oseéaju kao da su pod opsadom. Pozivanje na ksenofobiju najlakši je način da se stvori artmosfera závere. Ali, zavera treba da se piete i ¡znútra: Jevreji su obično najbolja meta, posto imaju tu prednost da u isto vreme budu i unutra i spolja. U Americi, poslednji primer opsednutosti záverom srečemo u knjizi The New World Order iz pera Pata Robertsona. 8. Pristalice treba da ponizi razmeťjivo bogatstvo і snaga neprijatelja. Kada sam bio mali, učili su me da su Englezi "narod sa pet obroka": jedu češće od Italijana, siromašnih ali umerenih, Jevreji su bogať і medusobno se pomažú zahvaljujuči tajnoj mreži uzajamne podrške. Pristalice Ірак treba uveriť da neprijatelje mogu pobedití. 1 tako, zahvaljujuči neprestanom pomeranju retoričkog registra, neprijatelji su u isto vreme suviše jaki i suviše slabi. Svaki fašizam osuden je da izgubi svoje ratove, jer je konstitucionalno nesposoban da objektívno proceni snagu neprijatelja. 9. Za Ur-fašizam ne postoji borba za život, več pre "život za borbu“. Pacifizam je stoga šurovanje s neprijateljem: pacifizam ne valja zato što je

život neprestaní rat. То Ірак nosi sa sobom armagedonski kompleks: posto neprijatelji treba i mogu da budu poraženi, morače da dođe do konačne bitke, pošle kóje óe pokret steói kontrolu nad svetom. Takvo konačno rešenje podrazumeva da óe zatim nastúpiť periód mira, Zlatnog doba, što je protivrečno princípu neprestanog rata. Nijedan fašistickí voda nikada nije uspeo da reši ovu protivrečnost. 10. Elitizam je tipičan vid svaké reakcioname ideologije, buduči da je u osnovi aristokratski. Tokom istorije, svi aristokratski i militaristickí elitizmi podrazumevali su prezir prema slabima. Ur-fašizam ne môže a da ne propoveda "narodni elitizam". Svaki gradanin pripada najboljem narodu na svetu, članovi partije su najbolji gradani, svaki gradanin môže (ili bi trebalo) da postane clan partije. Ali partijski ne mogu postojati bez plebsa. Voda, kóji veoma dobro zna da svoju vlast nije doblo po ovlaščenju več je prigrabio silom, isto tako zna i da se njegova moč zasníva na slabosti masa, kóje su toliko siabe da im je potreban “gospodari' і da stoga і zavređuju. Posto je grupa organizovaná hijerarhijski (prema vojnom modelu), svaki podređeni voda prezire svoje podredene, a svi oni preziru one kóji su njima potčinjeni. Sve to pojačava osečaj masovnog elitizma.

11. U toj perspektivi, sváko učí da postane heroj. U svini mitologijama "heroj" je izuzetno biče, ali u ideologiji Ur-fašizma heroizam predstavlja normu. Ovaj kult heroìzma usko je povezan sa kultom smrti: nije slučajno što je moto falangista bio: "Viva la muerte!" Normalnim Ijudima se priča da je smrt neprijatna, ali se s njom treba succiti dostojanstveno; verniciala se propoveda da je to bolán nácin da se dostigne nadnaravna sreća. Međutim, heroj Urfašizma teži ka smrti, koja dolazi kao največa nagrada za herojski život. Heroj Ur-fašizma jedva čeka da umre. U tom njegovom nestrpljenju, treba napomenutí, i prečesto mu połazi za rukom da usmrti druge. 12. Buduči da su i neprestaní rat і heroizam veoma teške igrę, Urfašista prebacuje svoju volju za moć na seksualna pitanja. To je poreklo mačoizma (kóji podrazumeva prezir prema ženama i netolerantnú osudu nepnhvatljivih seksualnih navika, od celibata do homoseksualnosti). Buduči daje i seks teška igra, heroj Ur-fašizma igra se oružjem, i ono je njegov falusni "Ersatz". Njegove ratne igre izaziva jedna stalna "invidia penis".