Bitef

TEH NI KA IGRANJA / ja sam lično pod uticajem veiikog broja stilova. Svaki stil ima nešto fantastično u sebi i ja se uvek usredsređujem na to, na elemente koji mi se dopadaju. Ne trošim uzaludno energiju na ono što me ne podstiče. U tom smislu, ograničen sam intuitivnim izborom. Pojedini igrači me toiiko fasciniraju da odmah pokušavam da shvatim njihov govor tela (npr, Gabriëlla, Lizi, Franck u lets op Bach). U interesu projekta, bio bih spreman da napustim "svoj stil igranja”, s jedne strane, i slušam doprinos igrača s druge strane. U nadi da može doći do unakrsnog oplodavanja ( Aiainov izraz za "uzajamni uticaj", do koga je došio u toku stvaranja koje je dovelo do lets op Bach). KOMPOZiCIJE U PREDSTAVI RIEN DE RIEN • Sofja Gubajdulina Iz 10 prelida (1999) - No. 3, con sordino - senza sordino • Luc Van Hove Modo Perpétue op. 38 (2000) • Ronald Moser ... Wie ein Walzer auf G1a5...(1986) • Sofia Gubajdulina Iz 10 prelida (1999) - No. 8, Arco - Pizzicato • Sofia Gubajdulina Iz 10 prelida (1999) - No. 4, Ricochet • Pesma Damien Jaleta - Stabat Mater (italijanska narodna pesma) • György Ligeti Iz Solosonate (1948) - Dialogo • Zoltén Kodaly Iz Sonate op. (1921) - Allegro Molto Vivace • Sofia Gubajdulina Iz 10 préluda (1999) - No. 4, Ricochet • Pesma Angélique Willkie - afrička narodna pesma • Sam Brown / G. Sutton / В. Brody - aranžman Luc Van Hove Stop! (Pesma Angélique Willkie) • George Crumb Uit Sonata za violončeio Solo (1995) - Fantasia