Bitef

ROEL 'DIELTiENS - violončelo Kao partner u životu Šta je to što inspiriše jednog mladića da za svog životnog partnera izabere violončelo? Kad je imao petnaest godina, umorio se od sviranja klavira i opredelio se za čelo. Probijao se kroz početne studije svog instrumenta maksimalnom brzinom s puno energije. Očigledno je da muzičar u usponü ne želi da bude ograničen samo na jednu oblast. On sam sebe uči da svira barokno čelo. Zainteresovan je za sve tipove muzike, ali nije пеко ko stvari posmatra uopšteno i nekritički. Svira staru muziku na baroknom čelu jer taj instrument najbolje može da je izrazi, a ne zato što on uporno želi da usavršava stare izvođačke tehnike. Ovo osećanje muzičke ravnoteže übrzo postaje njegovo glavno obeležje. I tako, od samog početka karijere, on predstavlja pravo otkrovenje kako u svetu modernog tako i baroknog čela. Jednog dana nastupa kao solista sa velikim simfonijskim orkestrom, narednog dana je član "Orkëstra XVIII veka" s Fransom Brüggenom, a dan kasnije svira kamernu muziku sa prijateljima. Stalne promene izmedu sveta stare muzike i modernog čeliste nisu bez svojih izazova i njemu je potrebno nekoliko dana da se potpuno prebaci sa modernog na barokno čelo. Godine iskustva u oba ta sveta daju sasvim novu dimenziju njegovom sviranju. Bliska saradnja sa slavnim imenima tradicionalnog ali i modernog muziciranja u mnogome je proširila njegove muzičke Horizonte. U tome je i tajna njegove sposobnosti da zadivi publiku. Razni međunarodni muzički krtičari izjavljuju da njegovi brojni snimci predstavljaju uzor. Legendarni Pierre Fournier rekao je: “Roelu Dieltiensu je predodreden da postigne najveći mogući uspeh i sreéan sam što vidim takav divan primer jedinstvenog instrumentalnog značaja“. Ovaj uspešni čelista veoma je tražen kao solista širom Evrope, a često se pojavljuje i na koncertnim podijumima Japana i Amerike. Jerry Aerts

IGRAČI Angélique Willkie (rođena na Jamajci),. otpočela je svoju igračko školovanje u . Toronto Dance Thetre .(škola Grejemove) u Toronto u Kanadi. Posle kratkog početka karijere u Kvebeku, u Kanadi, prešla je u. Evropu, gde je živeia i radila tokom proteklih osam godina.-lgrajući prvenstveno kao slobodan umetnik, radila je sa ansamblima i tia nezavisnim projektima u.Barceloni CŠpanija), Turu (Francuska), Briselu (Belgija ), Londonu (Velika Britanija), Frankfurtu (Nemačka) i Gentu (Belgija). U'Belgiji, gde i sada nalazi, ti projekti su obuhvatali Cie Karin Vyncke, les Ballets C. de la В. 7Alain Platei, a kao pevačica ucestvovalé je s belgijskom grupom svetskog glasa Zap Marna. I dok i dalje radi samostalno i kao igračica i kao.pevaëica, Angélique sada predâje savremenu tehniku i glas / improvizaciju pokreta u radionicama u Belgiji i u inostranstvu. Počeci njene karijere kao koerûgrafa pokazuju njeno stalno interesovanje za glas i pokret. Marie-Lusie Wilderjikx (rođena 1941.. u Antverpenu), igrala je u Antverpen u, Parizu, Londonu, Esenu, Kelnu, Lenjingradü, Njujorku i Pekingu. Njena katijera profesionalne igraôice trajala je psamnaest godina (0d.1957. do 1975). Zatim je rodilâ troje dece. Od tada je predavala igranje, a radila je i kao predavač na Herman Jierlinck Collegu u Antverpenu. Sada su joj deçà porasla i ona želi da prihvati izazov i da se još jedanput pojavi na sceni. Jurij Konjar (roden 1978), otkrio je svoju strast za igrom za vreme takmičenja u igranju u Sloveniji i inostranstvu, Posle jedne godine prpvedene u'Slovenačkom igračkom ansamblu, odlučio je da proširi svoje Horizonte. Pohađao je radionice raznih igračkih stilova u Njujorku i Londonu, azatim je studirao na P.A.R'.T.S. u Briselu, gde je drugu godinu završio juna 2000. Upoznao se sa Larbi Cherkaoui