Borba, Jan 21, 2009, page 29

Na osnovu člana 70 i 72 Zakona o javnim nabavkama ( SI. Glasnik RS br. 116/08)

JAVNO STAMBENO PREDUZEĆE KIKINDA Nemanjina 23, Kikinda

Objavljuje

JAVNI POZIV

Za prikupljanje pismenih ponuda za nabavku usluga osiguranje imovine u otvorenom postupku

javna nabavka broj: 01-747

Predmet javne nabavke je nabavka usluga osiguranja imovine – stanovi i poslovni prostor za potrebe Javnog stambenog preduzeća Kikinda. Dodela ugovora izvršiće se u otvorenom postupku. Predmetna javna nabavka obuhvata period od 1 januara do 31 decembra 2009. godine, Predmet oglašavanja su sledeće vrste osiguranja: Građevinski objekti: opasnosti požara i nekih drugih opasnosti, dopunski rizik izliva vode iz instalacija, odgovornost iz delatnosti za štete pričinjenje trećim licima i stvarima trećih lica, osiguranje liftova od opasnosti loma, osiguranje opreme, od provale i krađe, elektronska oprema od loma i kvara - itd, Za sledeća polja osiguranja: | stanovi u privatnom vlasništvu 2. stanovi na upravljanju JSP 35 poslovni prostor 4. itd. + Pravo učešća na javnom pozivu imaju sva pravna lica koja ispunjavaju obavezne uslove za učešće u postupku u skladu sa članom 44 Zakona o javnim nabavkama a ispunjenost ovih uslova dokazuje se na način propisan u članu 45 Zakona o javnim nabavkama a ispunjenost ovih uslova dokazuje . originalnim dokumentima ili fotokopijom tih dokumenata koji ne mogu biti stariji od šest meseci od dana objavljivanja javnog poziva. Ponuda se podnosi na srpskom jeziku. Vrednost u ponudi moraju biti iskazane u dinarima bez poreza na dodatnu vrednost. Ponuda sa varijantama nije dozvoljena. Kriterijum za izbor najbolje ponude je ekonomski najpovoljnija ponuda. Ocenjivanje i rangiranje dostavljenih ponuda zasnivaće se na seledećim kriterijumima: cena, kapital reference ažurnost u isplati štete način plaćanja

Relativni značaj svakog navedenog kriterijuma za bodovanje naveden je u konkursnoj dokumentaciji. Uz poriddii i dokaze iz člana 44 i 45 Zakona, ponuđač dostavlja i druga dokumenta i obrazce sadržane u konkursnoj dokumentaciji. -

Konkursna dokumentacija neophodna za davanje ponude može se preuzeti u roku od 15 dana od dana objavljivanja poziva, u Javnom stambenom preduzeću Kikinda, Nemanjina 23 svakog radnog dana od 8-12 časova uz prethodnu nepovratnu uplatu od 50.000,00 dinara na ime manipulativnih troškova izrade konkursne dokumentacije na račun broj 840-116647-66 s pozivom na broj po modelu 97. Sve ostale informacije možete dobiti na telefon broj 0230/26-503

Ponude se podnose u zapečećenoj koverti sa naznakom ” Ponuda za osiguranje – ne otvrati "na adresu Javno stambeno preduzeće Kikinda, Nemanjina 23, Kikinda. U roku od 30 dana od dana objavljivanja Javnog poziva u ” Službenom glasniku ” RS.

Otvaranje ponuda obaviće se narednog dana po isteku roka o objavljivanju javnog poziva u Službenom Glasniku RS, u Javnom stambenom preduzeću Kikinda u Kikindi u 12 časova. Nepotpune i neblagovremene ponude neće se razmatrati.

Odluku o izboru najpovoljnije ponude Komisija će doneti u roku od 3 dana od dana otvaranja ponuda.

O dodeli ugovora o javnoj nabavi svi ponuđači biće pismeno obavešteni.

Komisija za javne nabavke.

mr Slobodan Samardžić braniće dana 11.02.2009. godine, u 12, oo sati, doktorsku disertaciju pod nazivom ”Uloga i perspektive požarnog osiguranja u Srbiji po načelu “svi rizici, na Fakultetu za poslovne studije, Beograd, ul. Goce Delčeva 9a, Sala III.

Izveštaj Komisije za ocenu završnog master rada i završni master rad kandidata Daliborke Petrović pod nazivom "Značaj komunikacije sa kupcima u promovisanju korporativne društvene odgovornosti” dati su na uvid javnosti u roku od 15 dana u Biblioteci Fakulteta za poslovne studije, Novi Beograd, Goce Delčeva 9a, svakog radnog dana od 9.00 do 15.00 časova.

Izveštaj Komisije za ocenu magistarske teze i magistarska teza kandidata Nevene Pavlović pod nazivom "Ekonomski i komunikološki aspekti privatizacije lokalnih medija u Srbiji” dati su na uvid javnosti u roku od 30 dana u Biblioteci Fakulteta za poslovne studije, Novi Beograd, Goce Delčeva 9a, svakog radnog dana od 9.00 do 15.00 časova.

Sa Osnivačke sednice Akcionarskog društva za poljoprivrednu proizvodnju „Zobnatica“ održanoj dana 15.01.2009.g. u prostorijama hotela „Jadran, na Zobnatici“ Bačka Topola, a prema pravilniku hartija

Od vrednosti dostavlja ,

IZVEŠTAJ O BITNOM DOGADJAJU

1, Usvojena je Odluka o izmenama i dopunama osnivačkog akta AD“Zobnatice“

2. Dato je ovlaščenje predsedniku Skuopštine akcionara da overi kon nadležnog suda izmene i dopune osničavkog akta

3. Imenovan je Upravni odbor AD“Zobnatice i to u sledećem sastavu: Petris Christoforos,

Anrija Raičević, Novak Zeković, Rajko Radulović, Komnen Stanišić Imenovan je Nadzorni odbori to : Milorad Stevović ~ predsednik, Ružica Dedijer i Zorislav

Hajnal, 5. odali odluka Upravnog odbora AD”Zobnatice“ od 29.12.2008.g. br. 586/08 i doneta

Odluka o izdavanju običnih akcija III emisije bez Javne ponude radi zamene akcija zbog promene njihove nominalne vrednosti.

Predsednik skupštine Komnen Stanišić s.r.

Žž Neke novine gledaju svet oko seb

2.BORD

PREDŠKOLSKA USTANOVA

„DR SIMA MILOŠEVIĆ”

11080 Zemun, Radića Petrovića 26 objavljuje

JAVNI POZIV

za dostavljanje ponuda u otvorenom postupku za nabavku dobara

(JN broj 06/09)

Predmet javne nabavke dobara su sredstva i pribor za održavanje opšte i lične higijene, po partijama: – partija 1 – sredstva za održavanje opšte i lične higijene

– partija 2 – pribor za održavanje opšte i lične higijene

Pravo učešća imaju sva zainteresovana lica koja ispunjavaju uslove iz čl. 45. i 46. Zakona o javnim nabavkama, kao i sve uslove i zahteve iz ovog javnog poziva i konkursne dokumentacije i o tome dostave dokaze uz ponudu. Nabavka se vrši za period od 1. februara do 31. decembra 2009. godine. Ponuda sa varijantama nije dozvoljena.

Ponude se mogu dostaviti za jednu, više ili za sve partije.

Konkursna dokumentacija se može preuzeti u predškolskoj ustavnovi „Dr Sima Milošević” u Zemunu, Radića Petrovića 26, svakog radnog dana od 8,00 do 16,00 časova, uz ovlašćenje i dokaz o uplati 1.500 dinara (po partiji), na ime naknade za izradu tendera sa naznakom broja nabavke i partije, na račun 840-606667-41 sa pozivom na broj 97-52036447451000004911.

Rok za preuzimanje konkursne dokumentacije je 20 dana od objavljivanja u „Službenom glasniku RS". Naknada za izradu tendera je nepovratna. |

Rok za dostavljanje ponuda je 30 dana od objavljivanja u „Službenom glasniku RS” do 9,00 časova, bez obzira na način dostavljanja.

Ponuda mora biti original, na preuzetom obrascu, čitko

popunjena, jasna, nedvosmislena, overena pečatom i potpisom ovlašćenog lica. Ponuda u kojoj

budu načinjene bilo kakve izmene, dodaci, brisanja ili bude nepravilno popunjena, smatraće se neispravnomi biće odbijena.

Ponude dostaviti u zatvorenoj koverti, overenoj pečatom, sa naznakom „Ponuda – ne otvarati, za javnu nabavku broj (navesti partiju)” lično ili poštom (preporučena pošiljka sa povratnicom), na adresu: Predškolska ustanova „Dr Sima Miloševića”, Zemun, Radića Petrovića 26. Ukoliko se ponuda dostavlja poštom, ponuđač je dužan da obezbedi da ponuda stigne na naznačenu adresu naručioca pre isteka roka za dostavljanje ponuda, jer će se u protivnom smatrati neblagovremenom. Javno otvaranje ponuda obaviće se po isteku gore navedenog roka za dostavljanje ponuda, u prostorijama Predškolske ustavnove „Dr Sima Milošević” Zemun, Radića Petrovića 26, uz prisustvo ovlašćenih predstavnika ponuđača i to u 9,15 časova.

Važnost ponude mora da bude 60 dana od otvaranja ponuda.

Kriterijum za ocenjivanje ponuda je ekonomski najpovoljnija ponuda sa elementima opisanim u konkursnoj dokumentaciji. Precizniji opis kriterijuma i ponderska kalkulacija sadržani su u konkursnoj dokumentaciji.

Sve dodatne informacije u vezi sa ovim javnim pozivom ponuđač može u pisanom obliku tražiti od naručioca najkasnije pet dana pre isteka roka za dostavljanje ponuda. Odgovori na primijena pitanja će biti u roku od dva dana od prijema prosleđeni ponuđaču koji je pismeno postavio pitanje i svim ponuđačima koji su otkupili tendersku dokumentaciju.

Odluka o dodeli ugovora doneće se u roku od 30 dana od otvaranja ponuda.

Nepotpune i neblagovremene ponude neće se razmatrati.

Naručilac zadržava pravo da odustane od izbora ponuđača ukoliko ustanovi da nijedna ponuda ne odgovara uslovima i zahtevima iz javnog poziva i konkursne dokumentacije, ili zbog bilo kog drugog opravdanog razloga.

Sve dodatne informacije mogu se dobiti na tel.: 2606-662, lok. 22, 060/700-40-40 od 8,00 do 16,00 časova svakog radnog dana. Osobe za kontakt su ivana Pantović, Željko Zeković.

Na osnovu či. 69, 70. i 72. Zakona o javnim nabavkama („Službeni qlasnik RS” br. 39/02, 43/03, 55/04 i 101/05) i Odluke o pokretanju postupka javne nabavke 01 broj 404-15/08 od 30. oktobra 2008. godine OPŠTINA POŽEGA

OPŠTINSKA UPRAVA

31210 Požega, Trg slobode 9

JAVNI POZIV za prikupljanje ponuda u otvorenom postupku

Predmet javne nabavke je nabavka usluge poveravanja linijskog prevoza putnika u gradskom ii prigradskom saobraćaju na području opštine Požega.

Pravo učešća u postupku dodele ugovora imaju sva zainteresovana pravna lica koja ispunjavaju uslove iz čl. 45.i 46. Zakona o javnim nabavkama kao i opšte zakonske uslove za obavljanje javnog linijskog prevoza putnika.

Dokaze o ispunjavanju uslova ponuđači su dužni dostaviti uz ponudu (originali ili overene fotokopije). Navedeni dokazi ne mogu biti stariji od šest meseci od dana objavljivanja ovog poziva.

Poveravanje prevoza vrši se na period od 5 godina.

Zainteresovani ponuđač može izršiti neposredni uvid u dokumentaciju neophodnu za davanje ponude (konkursna dokumentacija) koja se miože preuzeti poštom (uz dokaz o uplati) ili podići u prostorijama Opštinske uprave Požega, Trg slobode 9, kancelarija 44, svakog radnog dana od 8,00 do 15,00 časova najkasnije do isteka

20. dana po objavljivanju poziva u „Službenom glasniku RS“

Za podizanje konkursne dokumentacije zainteresovani ponuđač je dužan prethodno uplatiti iznos od 2.000,00 dinara na račun broj 840-742351843-94, naziv računa je prihodi Opštinskih organa uprave, model 97 sa pozivom na broj 49-081, šifra plaćanja 253, svrha doznake je:„Naknada za troškove izrade konkursne dokumentacije” Uplaćeni iznos se ne vraća ponuđačima.

Zainteresovani ponuđači su obavezni da svoje ponude dostave u roku od 30 dana od objavljivanja ovog poziva u „Službenom glasniku RS”, Blagovremenim će se smatrati sve ponude koje stignu na adresu Opštinske uprave Požega, Trg slobode 9, najkasnije do 15,00 časova poslednjeg dana navedenog roka bez obzira na koji način su poslate.

Ponuda se podnosi u zatvorenoj koverti, poštom ili lično na pisarnicu Opštinske uprave Požega, Trg slobode 9, sa naznakom: „Komisiji za javnu nabavku – ponuda za nabavku usluge poveravanja linijskog prevoza putnika u gradskom i prigradskom saobraćaju na području opštine Požega – ne otvaraj“. Na poleđini koverte navodi se pun naziv ponuđača, adresa i telefon.

Ponuda mora da sadrži vrednost umanjenja ponuđene cene (procentualno umanjenje) u odnosu na naveden maksimalan iznos cene u konkursnoj dokumentaciji sa PDV-om, učešće vozila u vlasništvu ponuđača, prosečna starost vozila i referenc listu.

Ponuda mora da bude podneta na originalnom obrascu ponude koji je dostavljen uz poziv. Uz ponudu obavezno dostaviti i originalne obrasce izjave ponuđača o izmirenosti obaveza i obrazac o prihvatanju ispunjenosti uslova iz javnog poziva.

Ponude sa varijantama nisu dozvoljene. .

U postupku izbora najpovoljnije ponude biće primenjeni sledeći kriterijumi:

- vrednost umanjenja ponuđene cene

(procentualno umanjenje) u odnosu

na naveden maksimalan iznos cene

u konkursnoj dokumentaciji sa PDV-om 30 bodova

– učešće vozila u vlasništvu 20 bodova

– prosečna starost vozila 40 bodova

– referenc lista 10 bodova

Otvaranje ponuda obaviće se komisijski prvog radnog dana nakon isteka roka za dostavljanje ponuda u prostorijama Opštinske uprave Požega (Srednja sala), sa početkom u 12,00 časova. i Otvaranju ponuda, bez posebnog poziva mogu prisustvovati ovlašćeni predstavnici ponuđača, koji su dužni pre otvaranja ponuda predati potpisana i overena ovlašćenja predsedniku komisije. Neblagovremene, nepotpune i nezatvorene ponude neće biti razmatrane. |

Svi rokovi predviđeni Zakonom o javnim nabavkama, po kome će se sprovesti postupak ove javne nabavke teku od dana objavljivanja ovog poziva u Službenom glasniku RS"

Sva bliža obaveštenja u vezi sa ovim javnim pozivom mogu se dobiti na telefon 816-309.

Osoba za kontakt je Biljana Milovanović.