Borba, Jan 21, 2009, page 31
KLINIČKI CENTAR KRAGUJEVAC 34000 Kragujevac, Zmaj Jovina 30 objavljuje
JAVNI POZIV za prikupljanje pisanih ponuda za nabavku dobara u otvorenom postupku po partijama
(nabavka broj 05/09)
Predmet javne nabavke je materijal za RO dijagnostiku u svemu prema originalnoj konkursnoj dokumentaciji naručioca.
Pravo učešća na konkursu imaju sva pravna i fizička lica koja ispunjavaju obavezne uslove za učešće u postupku u skladu sa članom 45. Zakona o javnim nabavkama, a ispunjenost ovih uslova dužni su da dokažu na način propisan članom 46. Zakona o javnim nabavkama (dostaviti original dokumentaciju ili fotokopije overene od strane nedležnog organa, ne starije od šest meseci).
Ponude se dostavljaju u roku od 30 dana od objavljivanja javnog poziva u „Službenom glasniku RS” Blagovremenim se smatraju ponude koje su prispele naručiocu do 10,00 časova poslednjeg dana isteka roka, bez obzira na način kako su poslate. Ukoliko je poslednji dan isteka roka za dostavljanje ponude neradan dan, blagovremenom će se smatrati ponuda koja je prispela do 10,00 časova prvog narednog radnog dana.
Ponuđači su dužni da svoje ponude sastave u skladu sa Uputstvom za sastavljanje ponuda koje su sastavni deo konkursne dokumentacije.
Naručilac će razmatrati samo ponude date u skladu sa konkursnom dokumentacijom i uputstvima iz konkursne dokumentacije, a na obrascima za popunjavanje ponuda koji su dati u toj dokumentaciji. Drugačije popunjene ponude odbaciće se kao neispravne.
Ponuđači mogu komercijalne uslove uz ponudu dostavljati na svojim obrascima. Ponude sa varijantama neće se uzeti u razmatranje.
Cena u ponudi mora biti izražena u dinarima, a sama ponuda obavezuje ponuđača do 31. decembra 2009. godine.
Jezik na kome se daju ponude je srpski.
Ponuđači mogu konkursnu dokumentaciju u vezi ove javne
nabavke podići kod naručioca svakog radnog dana u sedištu naručioca u roku od 20 dana od objavljivanja oglasa u „Službenom glasniku RS“ uz dostavljanje dokaza o uplati – za preuzimanje konkursne dokumentacije: 10.000,00 dinara.
Uplate se vrše na račun naručioca broj 840-345667-57 UJP Kragujevac.
Ponuđači mogu dostaviti ponude za svaku pojedinačnu stavku iz zahteva naručioca u sklopu partije. ;
Ispravna je ona ponuda u kojoj ponuđač ponudi sve pozicije u okviru partije.
Ponude dostaviti u zatvorenoj koverti sa naznakom:„Ne otvaraj – ponuda za javnu nabavku broj 05/09“ a na adresu Zmaj Jovina 30, 34000 Kragujevac.
Sve bliže informacije mogu se dobiti na tel.: 034/370-124, kod referenta za javne nabavke.
Ponuda mora da sadrži cenu bez pripadajućeg poreza, rok isporuke, uslove plaćanja i sl.; a bliža uputstva o obaveznim uslovima koje ponuda mora da sadrži, nalaze se u konkursnoj dokumentaciji. Isporuke će biti sukcesivne, shodno potrebama naručioca, do +/- 20% zahtevanih količina.
Javno otvaranje ponuda će se obaviti u Direktorijumu KC-a sa početkom u 8,00 časova, sledećeg radnog dana nakon isteka roka za podnošenje ponuda.
Ako dan koji je određen kao dan za otvaranje ponuda pada u neradni dan, otvaranje prispelih ponuda obaviće se prvog narednog radnog dana u isto vreme.
Za prisustvo prilikom otvaranja ponuda potrebno je ovlašćenje.
Izbor najpovoljnijeg ponuđača obaviće se na osnovu kriterijuma za odabir ekonomski najpovoljnije ponude, a prema „ponder listi” koja je sastavni deo konkursne dokumentacije.
U slučaju odustanka ili neodazivanja po pozivu, naručilac ima pravo da ugovor zaključi sa sledećim ponuđačem na „ponder” listi.
Naručilac zadržava pravo da u slučaju neprihvatljivih ponuda, po oceni naručioca, ne donese odluku o dodeli ugovora o javnoj nabavci.
Nepotpune, neblagovremene, neispravne i ponude koje nisu date u skladu sa konkursnom dokumentacijom neće se razmatrati.
O izabranom ponuđaču, naručilac će obavestiti sve ponuđače.
Svi ostali detalji vezani za postupak javne nabavke definisani su u konkursnoj dokumentaciji.
KU\M\ČKI CENYAR KRAGUJEVAC 34000 Kragujevac, Zmaj Jovina 30 objavljuje
JAVNI POZIV
za prikupljanje pisanih ponuda za nabavku dobara u otvorenom postupku po partijama
(nabavka broj 06/09)
Predmet javne nabavke je materijal za interventnu radiologiju u svemu prema originalnoj
konkursnoj dokumentaciji naručioca.
Pravo učešća na konkursu imaju sva pravna i fizička lica koja ispunjavaju obavezne uslove za
učešće u postupku u skladu sa članom 45. Zakona o javnim nabavkama, a ispunjenost ovih
uslova dužni su da dokažu na način propisan članom 46. Zakona o javnim nabavkama (dostaviti
original dokumentaciju ili fotokopije overene od strane nedležnog organa, ne starije od šest
meseci).
Ponude se dostavljaju u roku od 30 dana od objavljivanja javnog poziva u „Službenom glasniku
RS” Blagovremenim se smatraju ponude koje su prispele naručiocu do 10,00 časova poslednjeg
dana isteka roka, bez obzira na način kako su poslate. Ukoliko je poslednji dan isteka roka za
dostavljanje ponude neradan dan, blagovremenom će se smatrati ponuda koja je prispela do
10,00 časova prvog narednog radnog dana.
Ponuđači su dužni da svoje ponude sastave u skladu sa Uputstvom za sastavljanje ponuda koje
su sastavni deo konkursne dokumentacije.
Naručilac će razmatrati samo ponude date u skladu sa konkursnom dokumentacijom i uput-
stvima iz konkursne dokumentacije, a na obrascima za popunjavanje ponuda koji su dati u toj
dokumentaciji. Drugačije popunjene ponude odbaciće se kao neispravne.
Ponuđači mogu komercijalne uslove uz ponudu dostavljati na svojim obrascima. Ponude sa
varijantarna neće se uzeti u razmatranje.
Cena u ponudi mora biti izražena u dinarima, a sama ponuda obavezuje ponuđača do 31. de-
cembra 2009. godine.
Jezik na kome se daju ponude je srpski.
Ponuđači mogu konkursnu dokumentaciju u vezi ove javne
nabavke podići kod naručioca svakog radnog dana u sedištu naručioca u roku od 20 dana od
objavljivanja oglasa u „Službenom glasniku RS” uz dostavljanje dokaza o uplati – za preuzimanje
konkursne dokumentacije: 10.000,00 dinara.
Uplate se vrše na račun naručioca broj 840-345667-57 UJP Kragujevac.
Ponuđači mogu dostaviti ponude za svaku pojedinačnu stavku iz zahteva naručioca u sklopu artije.
tima je ona ponuda u kojoj ponuđač ponudi sve pozicije u okviru partije.
Ponude dostaviti u zatvorenoj koverti sa naznakom:„Ne otvaraj – ponuda za javnu nabavku broj
06/09” a na adresu Zmaj Jovina 30, 34000 Kragujevac.
Sve bliže informacije mogu se dobiti na tel.:034/370-124, kod referenta za javne nabavke,
Ponuda mora da sadrži cenu bez pripadajućeg poreza, rok isporuke, uslove plaćanja i sl.; a bliža
uputstva o obaveznim uslovima koje ponuda mora da sadrži, nalaze se u konkursnoj dokument-
aciji. Isporuke će biti sukcesivne, shodno potrebama naručioca, do +/- 20% zahtevanih količina.
Javno otvaranje ponuda će se obaviti u Direktorijumu KC-a sa početkom u 9,00 časova, sledećeg
radnog dana nakon isteka roka za podnošenje ponuda.
Ako dan koji je određen kao dan za otvaranje ponuda pada u neradni dan, otvaranje prispelih
ponuda obaviće se prvog narednog radnog dana u isto vreme.
Za prisustvo prilikom otvaranja ponuda potrebno je ovlašćenje. |
Izbor najpovoljnijeg ponuđača obaviće se na osnovu kriterijuma za odabir ekonomski najpo-
voljnije ponude, a prema „ponder listi” koja je sastavni deo konkursne dokumentacije.
U slučaju odustanka ili neodazivanja po pozivu, naručilac ima pravo da ugovor zaključi sa
sledećim ponuđačem na „ponder”listi.
Naručilac zadržava pravo da u slučaju neprihvatljivih ponuda, po oceni naručioca, ne donese
odluku o dodeli ugovora o javnoj nabavci. Bei
Nepotpune, neblagovremene, neispravne i ponude koje nisu date u skladu sa konkursnom
dokumentacijom neće se razmatrati.
O izabranom ponuđaču, naručilac će obavestiti sve ponuđače.
Svi ostali detalji vezani za postupak javne nabavke definisani su u konkursnoj dokumentaciji.
KLINIČKI CENTAR KRAGUJEVAC 34000 Kragujevac, Zmaj Jovina 30 objavljuje
JAVNI POZIV
za prikupljanje pisanih ponuda za nabavku dobara u otvorenom postupku po partijama
(nabavka broj 08/09)
Predmet javne nabavke je osteosintetski materijal u svemu prema originalnoj konkursnoj dokumentaciji naručioca.
Pravo učešća na konkursu imaju sva pravna i fizička lica koja ispunjavaju obavezne uslove za učešće u postupku u skladu sa članom 45. Zakona o javnim nabavkama, a ispunjenost ovih uslova dužni su da dokažu na način propisan članom 46. Zakona o javnim nabavkama (dostaviti original dokumentaciju ili fotokopije overene od strane nedležnog organa, ne starije od šest meseci).
Ponude se dostavljaju u roku od 31 dan od dana objavljivanja javnog poziva u „Službenom glasniku RS“ Blagovremenim se smatraju ponude koje su prispele naručiocu do 10,00 časova poslednjeg dana isteka roka, bez obzira na način kako su poslate. Ukoliko je poslednji dan isteka roka za dostavljanje ponude neradan dan, blagovremenom će se smatrati ponuda koja je prispela do 10,00 časova prvog narednog radnog dana.
Ponuđači su dužni da svoje ponude sastave u skladu sa Uputstvom za sastavljanje ponuda koje su sastavni deo konkursne dokumentacije.
Naručilac će razmatrati samo ponude date u skladu sa konkursnom dokumentacijom i uputstvima iz konkursne dokumentacije, a na obrascima za popunjavanje ponuda koji su dati u toj dokumentaciji. Drugačije popunjene ponude odbaciće se kao neispravne.
Ponuđači mogu komercijalne uslove uz ponudu dostavljati na svojim obrascima. Ponude sa varijantama neće se uzeti u razmatranje. .
Cena u ponudi. mora biti izražena u dinarima, a sama ponuda obavezuje ponuđača do 31. decembra 2009. godine.
Jezik na kome se daju ponude je srpski. |
Ponuđači mogu konkursnu dokumentaciju u vezi ove javne
nabavke podići kod naručioca svakog radnog dana u sedištu naručioca u roku od 20 dana od objavljivanja oglasa u „Službenom glasniku RS” uz dostavljanje dokaza o uplati – za preuzimanje konkursne dokumentacije: 10.000,00 dinara.
Uplate se vrše na račun naručioca broj 840-345667-57 UJP Kragujevac.
Ponuđači mogu dostaviti ponude za svaku pojedinačnu stavku iz zahteva naručioca u sklopu partije. Ispravna je ona ponuda u kojoj ponuđač ponudi sve pozicije u okviru partije.
Ponude dostaviti u zatvorenoj koverti sa naznakom: „Ne otvaraj – ponuda za javnu nabavku broj 08/09' ana adresu Zmaj Jovina 30, 34000 Kragujevac.
Sve bliže informacije mogu se dobiti na tel.: 034/370-124, kod referenta za javne nabavke.
Ponuda mora da sadrži cenu bez pripadajućeg poreza, rok
isporuke, uslove plaćanja i sl.; a bliža uputstva o obaveznim uslovima koje ponuda mora da sadrži, nalaze se u konkursnoj dokumentaciji. Isporuke će biti sukcesivne, shodno potrebama naručioca, do +/- 20% zahtevanih količina.
Javno otvaranje ponuda će se obaviti u Direktorijumu KC-a sa početkom u 13,00 časova, sledećeg radnog dana nakon isteka roka za podnošenje ponuda.
Ako dan koji je određen kao dan za otvaranje ponuda pada u neradni dan, otvaranje prispelih ponuda obaviće se prvog narednog radnog dana u isto vreme.
Za prisustvo prilikom otvaranja ponuda potrebno je ovlašćenje. .
Izbor najpovoljnijeg ponuđača obaviće se na osnovu kriterijuma za odabir ekonomski najpovoljnije ponude, a prema „ponder listi” koja je sastavni deo konkursne dokumentacije.
U slučaju odustanka ili neodazivanja po pozivu, naručilac ima pravo da ugovor zaključi sa sledećim ponuđačem na „ponder” listi. ć
Naručilac zadržava pravo da u slučaju neprihvatljivih ponuda, po oceni naručioca, ne donese odluku o dodeli ugovora o javnoj nabavci.
Nepotpune, neblagovremene, neispravne i ponude koje nisu date u skladu sa konkursnom dokumentacijom neće se razmatrati.
O izabranom ponuđaču, naručilac će obavestiti sve ponuđače. :
Svi ostali detalji vezani za postupak javne nabavke definisani su u konkursnoj dokumentaciji.
KLINIČKI CENTAR KRAGUJEVAC 34000 Kragujevac, Zmaj Jovina 30 objavljuje
JAVNI POZIV
Za prikupljanje pisanih ponuda za nabavku dobara u otvorenom postupku po partijama
(nabavka broj 07/09)
Predmet javne nabavke je materijal za interventnu neuroradiologiju u svemu prema originalnoj konkursnoj dokumentaciji naručioca.
Pravo učešća na konkursu imaju sva pravna i fizička lica koja ispunjavaju obavezne uslove za učešće u postupku u skladu sa članom 45. Zakona o javnim nabavkama, a ispunjenost ovih uslova dužni su da dokažu na način propisan članom 46. Zakona o javnim nabavkama (dostaviti original dokumentaciju ili fotokopije overene od strane nedležnog organa, ne starije od šest meseci).
Ponude se dostavljaju u roku od 30 dana od objavljivanja javnog poziva u „Službenom glasniku RS“ · Blagovremenim se smatraju ponude koje su prispele naručiocu do 10,00 časova poslednjeg dana isteka roka, bez obzira na način kako su poslate. Ukoliko je poslednji dan isteka roka za dostavljanje ponude neradan dan, blagovremenom će se smatrati ponuda koja je prispela do 10,00 časova prvog narednog radnog dana. i
Ponuđači su dužni da svoje ponude sastave u skladu sa Uputstvom za sastavljanje ponuda koje su sastavni deo konkursne dokumentacije.
Naručilac će razmatrati samo ponude date u skladu sa konkursnom dokumentacijom i uputstvima iz konkursne dokumentacije, a na obrascima za popunjavanje ponuda koji su dati u toj dokumentaciji. Drugačije popunjene ponude odbaciće se kao neispravne.
Ponuđači mogu komercijalne uslove uz ponudu dostavljati na svojim obrascima. Ponude sa varijantama neće se uzeti u razmatranje. .
Cena u ponudi mora biti izražena u dinarima, a sama ponuda obavezuje ponuđača do 31. decembra 2009. godine. .
Jezik na kome se daju ponude je srpski,
Ponuđači mogu konkursnu dokumentaciju u vezi ove javne nabavke podići kod naručioca svakog radnog dana u sedištu naručioca u roku od 20 dana od objavljivanja oglasa u „Službenom glasniku RS” uz dostavljanje dokaza o uplati ~ za preuzimanje konkursne dokumentacije: 10.000,00 dinara.
Uplate se vrše na račun naručioca broj 840-345667-57 UJP Kragujevac.
Ponuđači mogu dostaviti ponude za svaku pojedinačnu stavku iz zahteva naručioca u sklopu partije. Ispravna je ona ponuda u kojoj ponuđač ponudi sve pozicije u okviru partije.
Ponude dostaviti u zatvorenoj koverti sa naznakom: „Ne otvaraj – ponuda za javnu nabavku broj 07/09', a na adresu Zmaj Jovina 30, 34000 Kragujevac.
Sve bliže informacije mogu se dobiti na tel.: 034/370-124, kod referenta za javne nabavke.
Ponuda mora da sadrži cenu bez pripadajućeg poreza, rok isporuke, uslove plaćanja i sl.; a bliža uputstva o obaveznim uslovima koje ponuda mora da sadrži, nalaze se u konkursnoj dokumentaciji. Isporuke će biti sukcesivne, shodno potrebama naručioca, do +/–- 20% zahtevanih količina.
Javno otvaranje ponuda će se obaviti u Direktorijumu KC-a sa početkom u 11,00 časova, sledećeg radnog dana nakon isteka roka za podnošenje ponuda. ·
Ako dan koji je određen kao dan za otvaranje ponuda pada u neradni dan, otvaranje prispelih ponuda obaviće se prvog narednog radnog dana u isto vreme.
Za prisustvo prilikom otvaranja ponuda potrebno je ovlašćenje. - i :
Izbor najpovoljnijeg ponuđača obaviće se na osnovu kriterijuma za odabir ekonomski najpovoljnije ponude, a prema „ponder listi” koja je sastavni deo konkursne dokumentacije. e
U slučaju odustanka ili neodazivanja po pozivu, naručilac ima pravo da ugovor zaključi sa sledećim
ponuđačem na „ponder"listi. a : ' Naručilac zadržava pravo da u slučaju neprihvatljivih ponuda, po oceni naručioca, ne donese odluku o
dodeli ugovora o javnoj nabavci. | |
Nepotpune, neblagovremene, neispravne i ponude koje nisu date u skladu sa konkursnom dokumentacijom neće se razmatrati.
O izabranom ponuđaču, naručilac će obavestiti sve ponuđače.
Svi ostali detalji vezani za postupak javne nabavke definisani su u konkursnoj dokumentaciji.