Bosansko-Hercegovački Istočnik

Стр. 78

Б.-Х. ИСТОЧНИК

Св. 2

IV. разред, 1. Канонич. право . 2. Пастирско богосл. . 3. Катихетика . 4. Омидитика 5. Литургика . . . 6. Црквено-послов. стил, 1 7. Пољопривреда . . 2

4 часа 3 * 2 „ 2 „ 4 „

IV. разред. . . 4 . 3 . 1 . 2

часа

18

Морално богословље Методика . . . . Повијест . Бземачки .

3 4 2 2

24

Подјела предмета у Српско-правосл. богосл. училишту у Рељеву за 1894/5. године. 1. Јован ЗимоњиЛ.

Ист. хришћ. цр. с патрологиом I.

Р-

. . 3

часа

п п п

П.

Р-

. . 4

Догматика . . . .

. П.

Р-

. . 4

11

„ ....

. ш.

Р-

. . 4

11

Катихетика .

. IV.

Р-

. . 1

11

16

11

2. Др. Д. РужиЛ

Грчки језик

. I.

Р-

. . 3

часа

П V

П.

п

. . 2

п

Тумачење св. пиема .

. П.

п

. . 2

11

п п п

ш.

7]

. . 2

п

Канонич. нраво .

IV.

Т.

. . 4

11

Омилитика ....

IV.

п

. . 2

11

.15

11

3. Дрнд. А. ЂотњаковћЛ Црквено-словенски језик п п п • Увод у св. писмо Морално богословље .

Пастирско

4. Раде Калембер Хигиј ена п Педагогика и Метогика Пољопривреда . . . Методика Пољопривреда

. I. Р . .

. 3

часа

. П. „ .

. 3

11

■ I- „ •

3

7)

. ш. „ .

. 3

11

. IV.,, .

. 3

11

. IV. „ .

о о

11

18

п

I. р. П. Ш. ш. IV. IV.

2 часа 2. 4 3 4 3

15 П П п п

18 „ 5 Божидар Никашпновип Историја свијета . . . IV. р. . . 2 часа Бземачки језик .... IV. „ 2 „

На овој земљи живи данас Ол тога броја отпада на Еворопу: Азију: Африку: Аустралију: Америку: * Хришћана има: . . . . јевангелика: римокатолика: .... православних: . јевреја: Мухамеданаца: .... а незнабожаца још: .

1.500,600.000 душа

381,200.000 854,000.000 127,000.000 ■ 4,730.000 133,670.000 500,600.000 200,000.000 195,600.000 105,000.000 . 8,000.000 180,000.000 812.000.000 „Сар.

п 11 п лист.'

КЊИЖЕВНЕ ВИЈЕСТИ.

ХришЋанСке врлине намијвњено православној ориској младежи и еваком ХришИанину. — Лревео и полунио Јован Нетровпп, катихеша и профеСор гимназпје, реалке и учит. школе у Вагребу. Сарајево, 1894 год, Стр 186 8 9 . Са особито пријатним осећајима задовољства и милине прочитали смо књизкицу иод горњим натписом, и смело можемо тврдити, да

је она добро дошла нашем народу, свештенству и учитељима. Јер, ако је икада нотреба била подизати хришћанске и грађанске врлине у српском народу, то је баш сада најпотребније. Данас ми видпмо и осећамо сви, да су врлине, како грађанске тако и хришћанске, јако олабавиле у нашем народу. За доказ овога сдуже нам разни и многобројни примјери и дбгађаји у