Godišnjica Nikole Čupića

Г пјети ће ађПа хадпјот погот вргедује хиђе; Оп зе Уисе родпоз! Кштпал 1 оу тапа, А Кођноме Мпо: а Гјерот зуПога 1 зКкебол.

Да су ове врсте рђаво препеване или преписане сведочи и у целини и у појединостима непотпуни смисао њихов. Шта веже прва три стиха за 42 Очевидно је ту нешто изостављено. Каква ли смисла имају стихови 5—62 За стихове 8—20, разговор Милошевице с Вуковицом, ја апсолутно тврдим, да нису народни, и да их је или преписалац сам, или онај који му их је казивао, за дубровачке прилике преџевао. Да ти стихови онако нису народни ни за време, кад је песма на хартију стављена, као што нису за садашње, сведоче мин Орбини и Троношац, и рукописна прича о боју косовском и

Качић, који сви сагласно казују, да се свађа међу Милошем

Обилићем и Вуком Бранковићем излегла отуд, што су се две сестре завадиле поглавито о јунаштву (а споредно су лепота и памет) својих мужева. То и доликује народним мислима и карактеру народне појезије. Ево како је Качић, дубровачкој песми по времену бележења најближи писац, тај део опевао:

Зе се зе Про рохагаујаје, . АГ ве опе ђгло хауадте, Нуајес' зуака вуоста затисика ЏО ђуеју ауоги Бахзагоуи.

Уећ Џиђа Сагпојемте Јија,

Ро шпепи Јепта совроја :

Хуе тајка год а унеха,

50 је тајка Сатпојемте Јикја. :

СохотПа Џиђа Вгапкоутка, Хуе тајка год а реписа,

М! јипака т1 соврофиса,

50 је тајка Уика Вгапкоука.

АЕ је

ибијељаћ. а == === га ва.

а