JUS standardizacija
STANDARDIZACIJA | ~ ai
7.6 Specifična potrošnja goriva obračunava se na osnovu ukupne potrošnje goriva, izmerene pri kretanju u oba smera, na stazi dužine najmanje 100 m.
1. Dijagramima se predstavlja snaga, klizanje i potrošnja goriva u zavisnosti od sile vuče. Dijagrami se prilažu izveštaju. Izveštaj sadrži podatke koji se dobijaju uzimanjem vrednosti sa dijagrama za svaki stepen prenosa: a) najveću snagu sa odgovarajućom silom, klizanje pogonskih točkova ili gusenica i brzinu kretanja; b) najveću postignutu silu vuče, ograničenu zaustavljanjem motora ili proklizavanjem traktora; c) optimalnu specifičnu potrošnju goriva (sa odgovarajućom silom), temperaturu motora i uslove okoline; d) opseg sile kod koje specifična potrošnja ne sme preći optimalnu potrošnju za više od 10 ee
8 Određivanje težišta
Težište treba odrediti u sledeća dva slučaja: a) traktor sa punim rezervoarima, sa vozačem ali bez vode u pneumatiku i bez dopunskih tegova: b) traktor sa punim rezervoarima, sa vozačem i punim dopunskim opterećenjem prema fač. 3.5.
9 Najmanji krug okretanja i najmanji krug traga najisturenijeg točka, definisani u tač. 2.11 i 2.12, mere se na veštačkoj stazi sa kočenjem i bez kočenja. U izveštaju treba navesti razmak točkova i vrstu točkova.
| 10 Izveštaj o ispitivanju
Izveštaj se ispisuje na obrascu prema međunarodnom standardu O.E.E.C. koji Je odštampan u nastavku. U delu 5 izveštaja, pod I, navodi se pregled opravki i podešavanja izvršenih na traktoru u toku ispitivanja prema ukazanoj | potrebi, a pod II, zapažanja o osobinama traktora ili pojave koje bi mogle negativno uticati na njegove radne karakteristike. .
Obrazae za O.F.E.C. IZVEŠTAJ O ISPITIVANJU POLJOPRIVREDNIH TRAKTORA
LO NI
DI BIO TI Specifikacija traktora Traktor: PrTotzyodači at ea E aa ij i S opa S Tra A ORR.EOR GV STO RIR IRVI IRI ORO ODU OL RAVAN OZ NLO NLLOLL OJ A O | TO dy O ara a ir O Oyaro e ye ona A. POLO SLO E OMAN PCI O SAKURA ČA RO E OLUJA LO OON ENO ORO MU O SIN dO a O u Iyr a o pepa O O IMO OR ONNO O OBN OC. POO MO VO M REM M, – BM MIR SHU OMA. MI RIMA MANIUS ANI IO SM sna ala: are A. Va M ala a ek Oea LS OR O OIR KAS SU SOLO ar ONE U O IO OUP O OD OL 0 | Motor: PrOPZVOGaC :0 LO. AAA. ARAV IJ. ROI AO. IO Model: aa aa e JO OAK. 20 _JETJOTS dua a PO Me vee S La MA NJA JB} ab Ba O OG B;O|D | Nazivna snaga: ...........auuu ui... JS: MTI 23 S daa a u 2 arez OJI konc o/min | Cilindri: IBrO.JA E ak -ye olja ore .PeKce -VESTORI ML MEMC: atina O adoara ado Prečnie/Rro lie e. aaa lo O O. - aaa Stepen KomipreSIJOJ u. O. O o - o eoMaaM, Položaj ventila 21: lela Ko ya ekoR- SJ. U NL | Nazivni broj obrtaja: ZagracijrerecnicOm n. 0. O ol. MM. OMA PORA o/min Zakradij.epJ:BorrkeNj ra;ti1 OT e a ee. O RR AO o/min Za rad poteznicom ..................i..... o/min
Najmanji broj obrtaja: i Za rad pod punim opterećenjem „..............iiuii 0 i 0 00 1000...
Sistem napajanja gorivom:
(G{o)yuNo)* a prote Blon a GGO GH OIBIHIGO ROTO OJO O OG OL OON OI
Brizgaljka )S{oyalS{:b/Ghquj (5,201 (SCSiloy/E) o gov oagebodaoqadqaodabpaddobOGOD
Zapremina rezervoara ............iiuvuvuvua 000.
Regulator:
WMAKo So qoB eo 66 o BidTeli NNIKJHSJ09U 60.0. 00 03 3.0 O. DIO GO OG (O)SS{S:2 oyqoy}y (o\p)mi:PYR ce oddagdnoteodBoGOBODOODO O. BO OJI