Opštinske novine

ОПШТИНСКЕ НОВИНЕ

Стр. 273

Компанија по цени од 7.93 динара за килограм, франко општински магацин у бурадима продавца, која му се враћају по испражњењу. Лиферовање ове смеше извршиће се тачно по условима О.Ф.Бр. 3799/33, како их је претставник фирме потписао, а уговором се ови услови имају допунити клаузулама наведеним у понуди О.Ф.Бр. 15354/33. Дирекција за коју се смеша набавља, дужна јб да рачун достави најдаље за 24 часа по пријему Привреднофинансиском одељењу, а ово ће се старати да рачун у наредних 24 часа доспе благајни на исплату. Исплата ове набавке пашће на терет одговарајућих партија расхода буџета за 1933 годину. 11 На предлог Суда О.Бр. 7888 Одбор је Р Е Ш И О : Да се према резултату одржане 31 марта тек. год. оферталне лицитације за набавку туцаника, уступи г. Војиславу Минићу из Београда, као најповољнијем понуђачу, испорука 2.500 куб. м нормалног туцаника и 250 куб. м ситног туцаника (силита) по цени од 113.98 динара за 1 куб. м нормалног туцаника и 112 динара за 1 куб. м ситног туцаника из мајдана „Стражевица", дакле свега за суму од 312.950.— динара у свему према погодбеним условима. Испоручени туцаиик мора одговарати поднешеној мустри стене на лицитацији. Исплата за ову набавку има пасти на терет кредита од 357.500.—• динара одобреног решењем Суда Т.Д.Бр. 3812 од 4 марта 1933 г. За пријем овог материјала одређује се комисија, у коју да уђу: један одборник од г. г. чланова Перманентне комисије за контролу режијских радова Одељка за одржавање калдрме и инжењери истога Одељка г. г. Сретен Тадић и Бојан Саневић. 12 На предлог Суда О.Бр. 10165 Одбор је Р Е Ш И О : Да се доле означеним фирмама уступи испорука гвожђарског материјала за потребе Дирекције трамваја и осветљења, као најповољнијим понуђачима на одржаној III оферталној лицитацији на дан 16 маја 1933 године и то: 1) Фирми Аврам Филиповић и Брат из Београда, разни гвожђарски материјал у укупном износу од динара 92.225.50. 2) Фирми Марковић и Петровић из Београда, разни гвожђарски материјал у укупном износу од динара 52.775.Испорука се иступа у свему по условима О.Ф.Бр. 11256/33. Издатак има пасти на терет партије 130 позиције 16 Буџета расхода за 1933 годину.

13 На предлог Суда О.Бр. 10284 Одбор је Р Е Ш И О : 1) Да се израда цигле на Општинској циглани изда у акорд по цени од хиљаде комада новог формата потпуно готове, испечене цигле, у плацу Пионир сложено. 2) Да за израду ове цигле Општина даје воду, земљу, гориво, песак, рингофен и алат, а акордант да да све остало, рад и транспорт ћерпича и цигле у кругу циглане. 3) Да Техничка дирекција за израду 3 милиона цигала новог формата распише са роком од 10 дана лицитацију по условима одобреним за овај посао. Лицитант има да положи кауцију у вредности од 30.000.— динара, којом ће гарантовати да од овог посла неће одустати и да ће циглу ове сезоне израдити. 4) За овај посао се одобрава кредит од 600.000.— динара на рачун партије 108/9 буџета за 1933 годину. 5) Овлашћује се Суд да ову одлуку изврши. 14 Код тачке дневног реда: „Закуп зграде г. Душана Стојадиновића у улици Краља Милутина 60 за смештај Државног антитуберкулозног диспансера" прочитан је предлог Суда, па је одборник г. Воја Симић изнео тешке хигијенске и здравствене прилике у улици Принца Евгенија, у којој су подигнуте чатрље у којима стануЈу грађани. Предаје Суду фотографије ових станова и моли да Општина, која годишње троши за свој санитет 14,500.000.— динара, предузме потребне мере да се ови бесправно подигнути станови поруше, и да се осигура Санитетској дирекцији да буде будан и ревностан чувар здравља београдских грађана. Претседник г. Милутин Петровић, одговара да ће оДмах издати наређење санитетским органима, да заједно са органима Управе града Београда, предузму све што је потребно, да се те зграде поруше. За овим је Одбор на предлог Суда О.Бр. 8298 Р Е Ш И О : Да се за смештај Државног антитуберкулозног диспанзера узме у закуп зграда Душана Стојадиновића, у Краља Милутина ул. бр. 60, с тим, да му Општина плаћа на име кирије по 8.000.— динара месечно. Зграда се узима у закуп за две године рачунајући од 1 маја 1933 године до 1 маја 1935 године, са узајамним правом отказа на два месеца пре истека уговореног рока. Таксу за воду, осветљење и сметлиште плаћа Општина, а све остале таксе плаћа закуподавац. Уговорна такса, као признанична, пада на терет закуподавца.