Opštinske novine

Стр. 664

БЕОГРАДСКЕ НОВИНЕ

цама са другим улицама — попречним, возари осталих возила морају обратити пажњу при прелазу трамвајских шина где их има, и увек дати првенствено пролаза трамвајима, а не да прелазе и секу трамвајски колосек са 50 км. брзине, што наравно изазива честе сударе и несрећне случајеве. 12) Тутњава од трамвајског саобраћаја је јако осетљива, нарочито у узаним 1 улицама са вишеспратним зградама и са бетонском подлогом испод шина, те стога је потребно, да се у будуће трамвајски колосеци раде на еластичнијој подлози (од туцаника или макадама) и где је год могуће, постојећу тврду и круту бетонску подлогу замењивати мекшом и еластичнијом подлогом: од туцаника и дрвених прагова или макадама, што Дирекција трамваја и осветлења у последње време већ и ради. 13) Ради ефикасне контроле и извршења наредаба, које би у смислу изнетих сугестија, Управа града издала грађанству, Саобраћајна полиција мора имати поред ноћних и днзвне

бициклисте, т.ј. покретне саобраћајне контролне органе, који ће крстарењем кроз саобраКајне улице одржавати саобраћајни поредак и натерати свакога: и пешака н возара да поштује саобраћајне прописе и да се истих најстрожије и најсавесније придржава. 14) Обнародовати преко свих дневних листоза и јавних гласила, као и засебних великих плаката по рекламним стубовима и др. затим послати свима школама а нарочито занатским и трговачким извод „Правилника" и ових наредаба, и позвати све наше грађане да се истих придржавају у интересу опште безбедности. Преступе и неизвршења казчит» први пут материјалном казном, а у поновљеким случајевима затвором. Имена кажњених лица износити сваке седмице у дневним листовима, да их и публика и 1авност позна и новим пријављивањем онемогући. О мерама за сузбијање ноћне и јутарње ларме, говорићемо у засебном чланку у идућем броју часописа Београда.