Otadžbina

38

ГОРЊП ДОМ СРБИЈЕ

Г. Филии Христић: Одредба слична овој у члановима 98 и 99 има и у инглеском законодавству, али она у овом предлогу није довољно јасна. Шта ће бити са чиновником, који не припада оној категорији члана 99, него је н. пр. секрегар у министарству, ако понова буде изабран за посланика? Изгледа, по овој стилизацији, да би он могао бити и чиновник и посланик. Г. Јован Мариновић: Мени се чини да друга тачка прве алинеје чл. 98. обухвага много випле но што би требало. Један чиновник не може бити у исто време и члан парламенга и чиновник, осем ако има оне услове, који су побројани у члану 99. Ради веће јасности и сагласиости између овога члана и 98., ја бих предложио да се оној тачци члана 98, који гласи : «али они могу понова бити изабрани за народне посланике" дода «и задржавају своје чиновничке положаје, у колико припадају кагегоријама, побројаним у чл. 99-ом. Г. К. Алковић налази, да је тај додатак излишан. Треба само „доводити у свези м чланове 98 и 99. Г. Драгомир Рајовић на против налази да је додатак г. Мариновића врло користан за јасноћу дотичне одредбе. (Наста */ 4 сата одмора. После договора за време одмора усвојен је чл. 98. са додатком г. Мариновића и то једногласно). Секретар прочита «члан 99. Чиновницм, који би били изабрани за народне посланике, и тога се мандата примили, престају бити чиновници. Ну задржавају своје чиновничке положаје заједно са посланичким мандатом ови чиновници: 1. Министри у служби и на расположењу; 2. Чланови Државног Савета; 3. Изванредни и опуномоћени министри акредитовани код страних дворова, дипломатски агенти и генерални консули; 4. Председници и чланови виших и првостепених судова ;