Pastir
256
немачки: „У г а8 181 ОоЧ.“ Кад се већ канио Платон таково питање иоставити, а оно бар да 1 е рекао: тко Ге Бог? 1ер Бог нше ствар, за ко1у се право пита са „шта“; већ ге Бог лице, особа, за когу по сво1ству србскога Гезика питамо са „тко. л Него што би нагвише Гош рећи могли посебно о свогствама божтма, овако 1 а то изводим: Д1ецо, пазите: Бог Ге дао души нашоГ више свогстава. Кажите ко1а су? — Ум, разум, памет, савгест, слободна воља. Шта ради душа са свошм своГствама ? — Мисли , размишљава, разликуГе довро од зла. Шта може достигнути словесна душа? — Светињу, правду, премудрост, словодну вољу. А какова Ге своГства дао Бог анђелима? — Та иста, само Гош Гача од наште. Дакле: кад Бог може нама дати савршена своГства, анђелима Гош савршени1а, какова су свогства у Бога? НаГсавршенига! Какови 1 е Бог дух? — НаГсавршенти! Видите д1ецо, зато Србин рече: „тко ће као Бог!“ У таковога Бога ми Србљи вГеруГемо по св. символу: „В1еру1ем у Геднога Бога оца , сведржитеља, Творца нева и земље и свега видимога и невидимога. и Бог отац Ге сам од себе, то 1 е његово лично (особно) свогство , и стварао 1 е свтет заГедно са Сином и Духом. Зато ми славимо св. трошцу равносилну, неподгељену и неслтану. Чланак други. 0 Богу Сину. ЧитаГ ти СтоГане! — Подвуци: „ друго лице у тротци. и Подвуци „рађа се од оца.“ Д1ецо пазите: овђе познааемо сина божтега, кош се