Pastir

Наравно назорехцнма ге то непоњатно, од куд се може лебац у савршено тело, а вино у праву крв изменути? Они су налик на гудеГе кош 'тако исто вао и они немогоше свошм скученим и светом геванђелским непросвећеним умом по1мити силу и величество божиГе, они немогоше себи и стол ковати речи христове, кад им Ге Христос Гедном рекао: „лз 2 есм 2 х лг ћк2 жикотнуи ижс сшбдвш сг невесе: дфе кт^ снћстк ш х лг ћБл сегш, жикг кг^детг ко к^ћки, и х л ^Б2, егоже Л32 ДЛМ2 ПЛ0Т2 ЛЛОА 6СТК , 10Ж6 Л32 ДЛМ2 ЗЛ ЖИК0Т2 МфЛ. Они се чудише и овако говорише: „како нам ова! може дати тело своГе да Гедемо: „Прдх^ 2 шждг? соков жидоке гллголвфс клкш можстг сеи нлмг длти плотг скок асти? (Хов. глав. 6. зач. 23.) И ви се дакле назореГци чудите и питате вако може лебац и вино претворити се у само тело и крв Христову. Чувствешш очима и после освећења видимо ми лебац и вино, али очима вере наше гледамо ми истино тело и крв Христову, по речма самог Спаситеља: „сТе естк т^ло мое,- и опет: сТа естн крокн моа.“ Даље почем и сами назореГци признаГу да причешће само добродГетелним и на пут прав обратившим се људма на спасење служи, зато Ге наша света црква и установила ташу покаГања, коГу назореш немаГу! И оваГе тајна основана на речима Христа господа „имже одпустите грГехи одпустГатсга им, и имже держите держатсГа; Мислим да ће из довде наведени истинити доказа из светога писма, сваки увидити да су назореш изврнули науку Христову, и да су они врло далеко од Христа, макар да се они посљедоватељима Христовим називагу. Сад ћу коГу о самом строичељу како крштења тако и причешћа да прозборим, па ћемо опет Гедан доказ имати, да су назореГци од Христове цркве врло далеко, и да они немогу никакве таше имати. Код њи као што смо видели, сваки добродјетелан и богобоГазљив човек кош поверење збора стече, како крштење, тако исто и причешће, и остале