Prosvetni glasnik

радња главнога просветнога савета

277

Према ранијем и овом реФерату г. реФерента о овом предмету Савет је одлучио: да се дело: „Дете у породици и школи" од г. г. Ж. 0. Дачића и Вј . II. Спасојевића може уиотребити за читанку у Грађанским н Девојачким Школама, пошто се претходно поправи према ранијим п овим напоменама г. реФерента. IV Ирочитан је и претресан Наставни Програм из Математике за средње шкоде и на овом је састанку Савет утврдио Наставни Програм из Математике за I разред средњих шкода. Овпм је завршен овај састанак.

752. САСТАНАК 19. јануара 1900. год. Б 11.111 су: иредсбдппк д-р В. Баки}, ; иотиредседник Стеваи Довчевић; редовнп Ч .1лн0ви : д -р Светолик Радовановић, д -р Михаило ПетровиЦ Архимаидрит Кирило, Михаило Марковић, Сретен Ј. СтојковиЦ Јован Миодраговић, Јоваи Доки!, и Милоје Влајић, п проФ. Вл. Зделар. Пословођа Нетар Ј. Петровић. I Прочитан је п примљен записипк 751. састанак. II Почптано је писмо г. министра просвете и црквених посдова од 18. овога месеца ПБр. 840., којим се спроводи Савету на оцену молба г. Владимира Малине, учитеља језика Гимназије Краља Адександра I, који је молио да се рукопис његова дела: ,-Немачка Вежбанка, I део, за сред. школе" штампа о државном трошку п употреби за уцбеник у I разреду средњих школа. Савет је одлучио: да се умоли г. Миленко Марковић, проФесор Гнмназије Вука Ст. Карацића, да изволи ово дело прегледати и што пре Савету реФеровати о томе, може ли се оно употребити за уџбеник у I разреду наших средњих школа. III Прочнтано је писмо г. министа просвете и црквеннх послова од 18. овога мес. ПБр. 861., којим је спроведена Савету на оцену молба г. Нпкоде Врсаловића, проФесора Гимназије Краља Александра I, који је молио за одобрење, да се његова дела: „ Геометрија за Гра!ђанске, Девојачке н Више Женске Школе" I део и „ Геометрија за Грађанске, Девојачке н Више Женске Школе, II део" могу употребити за уџбенике у школама за које су намењене. Савет је одлучио: да се умоли г. Владимир Зделар, проФесор Гимназпје Вука Сте .Ф. Карлџића, да изволи оба ова дела прегледати и Савету реФеровати о томе, да ли се она могу употребити као уџбенпци у Грађанским, Девојачким и Вишим Женскнм Школама. просветни гласник 18