Prosvetni glasnik

НАУКА И НАСТАВА

735

сар. I Ић. Сошш. с1е ће11о 6а1Исо 9. 7. Саезат. — 1 сар. Ое1а\'И Саезапз ћћотош! тт Шиб1гез. — 5 сар. Ос1а\"Н Саевапз БћотопЛ У1Г1 Шик1ге8. VI разред : наставник г. Димитрије ПоиовиЛ , виши учитељ. 41. 42. 43. 44 сар. I. Нћ. Сотт. с1е 1»е11о ОаШсо 0. Ј. Саезапб. XI сар. XXI Ш>. — 45 сар. VII Ш). Сотт. Ле 1)е11о ОаШсо 6. Ј. Саекапз. — 20 сар. Ш>. Сотт. Де ће11о §аШсо С. Ј. Саеаапз. — XXI сар. XX Ш>. Т. Ј луи . — Три реченице са сри. на лат. јез. ради пежбања у коицесивним реченидама. — 5 сар. VI Шз. Сотш. (1е 1зе11о баШсо 0. Ј. Саезппв. У11а разред-. наставник г. Тодор Коблишка , проФесор. — Т. 1лујиз — а1> иг1 >е сопсШа- ТП). ХХ1с.ЗО, ХХПс.4. — С. 8а11из1шз — СаШГпа с. 1. — Ггеипс1 — Слсего ШзЈопсиа: С. Гаћпсшз ћизсшиз. Кгеипс! — Сшего ШзШпсиз: С. Мапиз. — Кгешн1 — Слсего 1П81ог1си8: 8орћос1ез. — Кгеиш! — С1сего 1пз1опси8: Е. АетШиз Раи1из МасеЛошсив. — Т. Т1т1и8 — Аћ игће сошШа Нћ. I с. 26. УПв разред: наставник г. Тодор Еоблишка , проФесор. — Т. Сј\лиз — Аћ игће сошШа Ић. XXII с. 30. — С 8а11изШ — СаШша с. 1. — ГгеипА (лсего Мз^опсиз: М. СЈаисПиз МагсеИиз. — Ггеип(1 С1сего 1и81ог1сиз: Р. 1)есш8 Миз. — Ргеипс! — Сшего 1пз1:опси8: Зегушз ТиШиз. — С. Ј. Саезаг — Сотеп!. с1е ђе11. сп'. I с. 8. — Т. 1л\лиз Аћ игће сошШа Пћ. XXI с. 26. VIII разред: наставник г. Тодор Еоблигика, проФесор. •— С. За11изИиб — .1и»'иг1ћа с. 44. — Т 1 лушз — Аћ игће сопсШа Ић XXI. с. 30. — М. Т. Сасего — 1п СаШшат ог. IV с. 7. — М. Т. С1сего — Бе 1еолђиз II с. 3. ~ Т. 1л\лиз — Аћ игће сопсШа Нћ. XXI с. 47. - М. Т. Сшего — Рго Б. Мигепа огаИо с. 1. Руски језик; наставник г. Милан АнђелковиЛ, ироФесор. \ г Ш.разред: — »Шелт> крсстлнинт>" — Обезина и очки — Моли сб Богу дитл.. \ ,т Иа мењанл!: — Хороша груша — Красивл веш ;б — По диктирању превод — Петр г, I. и мужикг. \ г 11б мењање: — Добраа мислв — Счастливал жена — По диктирању превод — Тнслчу золотнхђ. Математика: Vразред: наставник г. ДимитријеМарчиЛ, проФесор. — (0,0625х 12 —0,1296 у 1 ') : (0,5х 3 —(—0,6у 3 ) = ? — Доказати теорему: кад се у ма каквом троуглу всжу средине све три стране, биће троугао подељен на четири троугла, који су сви међу собом подударни. Нацртати ромб кад су познате обе днјагонале. — Да се по методи верижнога дељења нађе највећа заједничка мера за изразе: Зх 3 —8х 2 —х-|-10, 6х 3 -)-5х 2 —16х—15 — Да се растав вењем на чинитеље нађе највећа заједничка мера и најмањи заједнички садржатељ за изразе: х--)-2х—3, 2ху+6у и 2х—2 — Да се расгављањем на чинитеље нађе најмањи заједнички садржатељ за ове бројеве: 80, 45, 5, 22, 23 - ((бх+7у) + 3г) + (9х +(6у+7г)) = ? - 12т + 5п + 8р + + 27т + 3п + 10р +52т+11и+30р — 7х+3у+5г +12х+17у +9г+ + 51х + 29у+12г — Да се по методи верижнога дељења нађе највећа заједничка мера за ове изразе: 5х 3 —18х-у—6у 3 и 7х 2 —23ху+6у 2 Да се растављањем на чинитеље нађе највећа заједничка мера и