RTV Teorija i praksa

Matrice (slike 1, 2 i 3) imaju sasvim razumljivo, protosmisao onoga о čemu je ovde govoreno i što je izloženo. Navedeni primeri su sa područja tematizacije informatike. Sličan asocijativan naboj moguć je u najrazličitijim nosiocima: od organizacije prostora, strukture, luminiscentnih i drugih svetlosnih, tonalnih ili bojenih fenomena, crteža, animacija, trika, itd čija upotreba zavisi od bogatstva mašte i prodomosti intelekta. Međutim, to se može jednostavno izgubiti i utopiti u mora nepresusne govorljivosti u edukativnim emisijama, - mislim na prave emisije edukativne televizije sa učesnicima, stručnjacima i voditeljima, zato sva sredstva kvantitativne dinamike nisu isključena i odbačena, ona su »propratna« ali ne i suštinska, esencijalna što je ovde potrebno shvatiti i razlikovati. Ali to je već stvar koja se tiče kompozicije svake pojedinačne emisije, od slučaja do slučaja.

94