RTV Teorija i praksa

Značajni zabavni programi za mase uključujuči i film napustiće televiziju. Velike zvezde ploča i spektakla postače skupe za televizijsku publiku i pojavljivaće se samo u reklamne svrhe industrije gramofonskih ploča ili umetničkih tumeja. Veliki spektakli i uspešne operske revije više će biti predmet televizije putem kabla i TV kaseta nego klasične televizije. Istovremeno biče izmenjena i koncepcija slobodnog vremena i zabavc. Na programu će se nalaziti magazini aktuelnosti koji će imati zabavni karakter i cele dokumentarne serije, na primer, iz života životirija smatraće se zabavnim emisijama. Sport će postati sastavni deo spektakla. Velike sportske manifestacije „prodavaće se” onima koji najviše nude. Obrazovanje i usavršavanje übuduče nudiće država. Televizija će samo učestvovati u produkciji ili će služiti kao distributer. Šta će reči crkve, sindikati i druga udruženja? Svaka grupacija če tražiti mesto kako bi emitovala svoj sopstveni program.

ELEKTRONSKA INDUSTRIJA 1 EKSPANZIJA TELEVIZIJE Veliki eksperti radija i televizijc na polju proučavanja tržišta voleli bi da izmene devizu iz Kana s tim da ona glasi: „Sve više komunicirajte”. Prema predviđanjima ovih stručnjaka prostorije za dnevni boravak pretvoriče se u privatne elektronske upravljače gde ćemo automatski sastavljati broj programa koji ćemo želeti da vidimo, gde ćemo se prepustiti najraznovrsnijim žanrovima jednostrane, bilateralne i multilateralne komunikacije. Čovek je u iskušenju da počne da opisuje neke aktivnosti koje će se obavljati u ovoj prostoriji za elektronski boravak - koja možda neće biti ni zagrejana. Pomenimo samo najznačajniji uređaj: elektronski tumač kreditnih karata koji će nam omogućiti da, pošto smo konsultovali elektronske kataloge za kupovinu poštom, početni kapital dobijemo elektronskim putem i da pritiskom na samo jedno dugme poručimo i platimo robu. Elektronska reklama. Čar elektronike. Komunikacija kao motor potrošnje. Skriveni značaj devizedz Kana zar ne bi рге bio: „Više trošite više komunicirajući”?

66