RTV Teorija i praksa

nešto radim. Ukoliko mi ne skrene pažnju na sebe, u tom slučaju on ima neki poen u mojim očima, јег nije mi smetao, nije me ometao u radu i nije mi izazvao nikakve negativne asocijacije. MILJENKO PEČNIK, urednik zabavne muzike u Muzičkoj produkciji RTB: Smatram da u pripremljenom materijalu nedostaju neki pokazatelji koji bi bili vrlo značajni za ovakvo jedno savetovanje. Imao sam priliku da budem na jednom savetovanju u inostranstvu gde se na vrlo studiozan način prišlo analizi zabavne muzike na programima radio-stanica. Mogu vam reći da su te analize vrlo poučne i da bi naši Ijudi koji se time bave mogli da ih uzmu kao primer na koji način, kako i gde plasirati zabavnu muziku. Jer ona nema samo elemente zabave, elemente rekreativnosti; ona može da ima isto tako edukativne elemente. Sem toga, ona nije samo predviđena za Ijude do 20-25 godina; najzad zabavna muzika nije samo stvar mode. Ona ipak ima u izvesnim svojim elementima neku trajnost, neku vrednost, i ona se može raspodeliti i na Ijude različitog uzrasta. Mislim da je izostanak tako izdifcrenciranih analiza propust ovog materijala. On bi se u mnogo čemu mogao na jednom budućem savetovanju nadoknaditi. RADOMIR ĐURIĆ, urednik Specijalizovanih programa Radio-Beograda; Već godinama se nalazim na čelu programa koji je usmeren prema specijalnom auditorijumu: to su naši radnici na privremenom radu u inostranstvu, i uz njih ogroman broj njihovih prijatelja, rođaka, neposredne rodbine, koji su - kako i naše ankete sve pokazuju - vrlo pomni slušaoci ovih emisija zbog toga što su i sami zainteresovani za problematiku koja se u ovim emisijama tretira. Program za naše radnike u inostranstvu već punih sedam godina, zasluženo ili nezasluženo (zavisi od toga sa koga stanovišta i sa kojim merilima čovek polazi) nalazi se među tri najslušanija programa Radio-Beograda uopšte, To pokazuju

159