RTV Teorija i praksa

času poverujete da i vi znate taj jezik. Ona apsolutno pređe svaki prag i ruši sve prepreke pred sobom... Kada je rječ o djeci i radio-igri za djecu, nisu u pitanju samo rđavi novinski članci i jedan sonet, nego naprosto jedno opredeljenje; da li je djete čovek ili je neka stupica za stupidarije?... ‘ f najzad, može se pristupiti ovom Festivalu kao advokat t jednog studija, jedne sredine, ali ja mislim da je naš zadatak 3da ono što smo čul ‘. o če mu razgovaramo da dovedemo u : pitanje. Ne znam šta su žiriji za dodeljivanje nagrada uradili r To je njihovo pravo. Mene to i ne obavezuje. Ja sam sa svojim q pnjateljem Ganetom Todorovskim razmenjao mišljenje o oonome što smo čuli. Gane je rekao jednu cjelu istinu za koju nnazalost u našim radio-dramskim studijima nema mnogo nmjesta; hteratura je jedna velika replika na Ijuđsku sudbinu rma međuljudske odnose, pa i sve ono što naš život čini (Bjudskim ih psečim životom. Oni koji su to zaboravili nisu ni rnnorah da dođu na ovaj Festival. Oni koji su to shvatili, a oni jsu ipak u većini, imali su se rašta i roditi. IORAGUTIN KLOBUČAR: We želim govonti uopće o svojoj dramatizaciji i realizaciji. Međuhm, zapanjuje me reakcija na prezentaciju teksta Miroslava Krleže... ;-edan od inostranih gbstiju -Trita. ispravno je primjetio da se naši skupovi i razgovori ne bi trebaio isključivo držati ,adiofoni)e, vec da se okrenu Ijudskoj sudbini malo šire.... T'r RAŠKO JOVANOVIĆ: OU poskok ili ptica - jeste i za mene to prvina da se .Jigrava )edna drama u radio-drami ili u radio-igri na "mcipima oprobane Pirandelove dramske tehnike. Veoma je Jhovito pravljena, ali čmi mi se malo hermetična. Poznata je 11 lma ko)1 z,ve 1 rade u studijima ta atmosfera. Njima je totpuno ,asna ta igrarija. Međutim, Ijudima koji nisu upoznati ehn.kama smmanja, bilo na radiju bilo na televiziji, može Jedati na izvestan načm neubedljivo i čini mi se razvučeno n.irocito u prvom delu kada se radi o onom tekstu koji

71