RTV Teorija i praksa

Televiziji 15 (28%) ispitanika. Taj broj ne može se smatrati zadovoljavajućim zbog toga što je reč o auditoriju kome su ove emisije namenjene. Ispitanici ne prate omladinske emisije zbog toga što ne znaju za njihovo emitovanje, manje zato što nemaju vremena, što im se ne sviđaju, što se vreme emitovanja ovih emisija poklapa sa vremenom emitovanja drugih emisija koje im se više dopadaju i što ih ne interesuju. Mišljenja o emisijama onih koji ih prate pretežno su pozitivna, ali ima i negativnih. Na pitanje da U treba emitovati posebno sadržaje namenjene omladini na programima Radija i Televizije 34 je odgovorilo potvrdno, Međutim, podjednake grupe žele da se to radi u obhku posebnih emisija za omladinu, i da teme za omladinu budu zastupljene u celokupnom programu. Manji deo onih koji su za emitovanje posebnih sadržaja za omladinu su za obe varijante istovremeno. Jedna četvrtina ispitanika smatra da ne treba emitovati ništa posebno za omladinu, јег je omladina zainteresovana za isti program kao i ostah auditorij. Ispitanici koji su se izjasniU za omladinske teme u programu smatraju da su za omladinu pogodne kolaž emisije. Treba da se emituje muzika (45%), da se raspravlja o Učnim problemima omladine (37%), (kao što je odnos roditelja i dece, doživljaji mladih, Ijubav, seksualno vaspitanje, razni saveti i sUčno). Pored toga žele da se raspravlja o radu omladinske organizacije i drugih organizacija kao što su izviđači, gorani, o radnim akcijama (25%), treba da se prikaže omladina na radu (23%), da se prikaže omladina u drugim zemljama, krajevima, gradovima i opštinama (18%), da se govori o školstvu (23%), zapošljavanju (20%), da budu prisutne i teme iz kulture (18%), sporta (18%), i da ima i humora (5%). U toku četiri nedelje istraživanja omladinskih emisija na programu radija emitovano je 60 omladinskih emisija (iU 15 emisija nedeljno), na televiziji 6 (iU jedna i po emisija nedeljno). U odnosu na celokupnu četvoronedeljnu produkciju programa Radio-Beograda to iznosi oko 4%, a u odnosu na celokupnu televizijsku produkciju programa iznosi oko 1%. Prema zvaničnim statističkim podacima omladina je u ukupnom stanovništvu zastupljena sa 21%, što je svakako znatno više nego što je omladinsld program zastupljen u celokupnom programu Radija i Televizije Beograd. Ova razUka je sigurno umanjena time što je omladinska problematika

106