RTV Teorija i praksa

gledaoca (ma koliko bilo teško definlsati taj pojam) i organizacije koja bi omogućila da se utisci koji su u toku dana ili večeri stečeni o gledanoj ili slušanoj emisiji u toku narednog dana dostave odgovarajučem programskom osoblju. Dokse to ne postigne mi ne možemo ostvarivati svoju ulogu i svoje obaveze prema Kući. Koji su modaliteti, koje su mogućnosti da se to ostvari, to je otvoreno pitanje. U kompleks otvorenih pitanja ulaze i sva ona koja su več nagoveštena, шагМгапа. Ulazi, рге svega, mogućnost zajedničkog rada, zajedničkog delovanja istraživačkih službi pojedinih radio-televizijskih centara, davanje prioriteta, bez obzira kojeg su karaktera, koje vrste. LADO POHAR: Rekao bih da je interes, potreba publike ono što određuje njeno traženje programa, sadržine i njenu koncentraciju na pojedine emisije danju ili noću. Ne samo vreme, nego i interes i potreba za pojedinim programskim sadržinama, koje mi obično tretiramo u određeno doba, povezuju se i vremenski poklapaju Mi u Sloveniji smo našli drukčije primere u praksi koja govori da Ijudi idu za sadržajem u bilo koje vreme postavljenim. Primer je boks meč u 4 sata izjutra. Zato bih ja kombinovao ta dva faktora, ali bih postavio interes na prvo mesto, a ne vreme. DR FIRDUS DŽINIĆ: Ali kako da objasniš podatak koji je Miša Kovačević izneo da slušaoci radija, koji su navikli da u 11 ћ počinje emisija klasične muzike, odlaze sa programa i opredeljuju se za blok koji ih više privlači, a to je zabavna muzika? LADO POHAR: Slušalac bira vreme. Primer je Nedeljom po podne TV Beograd na koje se cela naša publika orijentisala. Ako želiš da prikažeš političku emisiju u vreme kad Ijudi žele film, oni ne prihvataju političku emisiju u to vreme.

114