RTV Teorija i praksa

sredstava (Centre d’etudes generales). Sedmu, која predstavlja zaključak, pripremio je Andre Brenkur. 1968. Marta, I Kongres dramskih stručnjaka u Rimu. Savezna Republika Nemačka (ARD i ZDR); VeLßritanija (BBC i ITA); Italija (RAI), Francuska (ORTF) upoređuju preko projekcija svoje koncepcije dramaturgije. Tu je bila cenjena pobtika autora BBC, ab francuska delegacija, sa debma Krijea i Danijela Inebela (Danielle Hunebelle) afirmiše nove tendencije televizije-istine. 1968. U jesen, posle pauze, francuska televizijska dramaturgija, iduči za školom Bit-Šomon, kad je reč o jedinstvu, započinje novo specifično istraživanje, zasnovano prvi put na poznavanju instrumenata i vodi ga od pisanja putem reči, ka pisanju putem slike i to u paru reč-sbka. Ova druga škola Bit-Šomon, čije se eklatantno delovanje pokazalo 1969, dobija naziv „Nova televizijska sezona”. 1969. U aprilu, drugi skup, u Štutgartu, dramskih stručnjaka Evropskog udruženja radio-difuzije, (l’Union europeenne de radiodiffusion) sa, ovog puta, učeščem BBC, RAI, ORTF, ZDF, BRT, RTB, NTS, NRK, i za Saveznu Republiku Nemačku, WDR, HR, SFB, RB, SR, NDR, SDR. 1969. Jula, Armsbong i Oldrin spuštaju se na More tišine i TV prikazuje prvi mesečev hod. Ponovno prenošenje ovog događaja na velikom broju ekrana sveta, predstavlja najneobičnije pisanje putem slike. Prevela s francuskog

Radmila Nedeljkovk

135