RTV Teorija i praksa

VIERNE Jean-Jacques, „Conditions du monologue radiophonique” (Uslovi radiofonskog monologa), br. 5, str 18-36. WANGERMEE Robert, ~La vulgarisation de la musique раг la radio” (Vulgarizacija muzike na radiju), br. 3-4, str. 538-549. WARNANT Jacques, ~Un an de recherches sur la radio et l’enfant” (Godina dana istraživanja o radiju i detetu), br 7, str. 281-364. WARNANT Jacques, ~Le groupe d’ćtudes sur le theStre a la radio” (Studijska grupa o pozorištu na radiju), br. 8, str. 468-470. WEBER J.R., „Thćžtre radiophonique sous forme de livre” (Radiofonsko pozorište u formi knjige), br. 9-10, str. 128-129. ZAFFRANI G., „L’oeuvre originale a la radio et a la tćlćvision” (Originalno delo na radiju i na televiziji), br. 11, str 160-175. Podsetimo se najzad sledećih bibliografija objavljenih u ovoj istoj publikaciji: Bibliographie generale internationale (Opšta internacionalna bibliografija), 1, str. 127-128; 6 str. 230-239; 8, str. 484-494; 12, str. 352-360; 13, str. 83-92; 15, str. 315-329; 17, str. 91-108; 19, str 302-320; 20, str 421-435; 22, str. 202-225; 23, str. 317-334; 25, str 75-88; Bibliographie sommaire des etudes concernant le theatre radiophonique 1944-1951 par A Veinstein (Bilbiografski pregled studija o radiofonskom pozorištu od 1944-1953) A. Vajnštajna, br. 2, str. 245-254. Značajno je isto tako da u ovoj bibliografiji pomenemo delo Volkera Spiess-a koji nastoji da pruži kompletnu bibliografiju dela koja su se

243