RTV Teorija i praksa

mlad momak sa visokom kragnom, slamnim šeširom i uskim sakoom. Sam u hotelskoj sobi u Čikagu. Dekor se sastojao od ogromnog mesinganog kreveta osvetljenog odozgo jednom od onih neverovatnih osmougaonih lampi od pergamenta sa čudnim ukrasima od perli, koja je osvetljavala krevet slično lampama na bokserskom ringu. Po slabo osvetljenoj sobi bilo je nagoveštaja nameštaja - čiviluk sa slamnim šeširom i kaputom, komad sa lavorom i bokalom. Кгај kreveta pohaban slamni kofer. Pozadina je predstavljala ulicu u nekom gradu na Srednjem zapadu, sa odgovarajučom arhitekturom u kupolama i železničkom prugom u daljini. Čitav dekor je bio obavijen slabom izmaglicom koja je pokrivala sćenu do visine tridesetak centimetara, tako da je dočaravala nešto kao zamagljen, nestvaran san. Čitava tačka je isplanirana da bude snimljena na sledeči način: Kamera, izvučena do kraja, snimala je iznad lampe. To je pojačavalo efekat izgleda pevača u košulju s kratkim rukavima koji se bacakao na prostranom krevetu. Naći ćeš me samog iz noći u noć isuviše slabog da raskinem lance koji me stežu okovi mi nisu potrebni da me podsete da sam zarobljenik Ijubavi. Kamera se lagano kretala nadole prema nemirnoj osobi koja se prevrtala na krevetu. Pokret kamere bio je polukružan tako da je obuhvatila i deo mesinganog kreveta kadrirajuči osobu na krevetu kroz šipke. Sada čekam jedno naređenje jer onome koji je gospodar moje sudbine ne mogu pobeći, isuviše je kasno ja sam zarobljenik Ijubavi. Posle ovog stiha smo prešli na gro plan kako bi kadrirali izraz patnje i razočarenja, koje donosi sledeća strofa. Da bismo podvukli atmosferu košmara kamera je bila opremljena sa dva objektiva.

87